“Best in town!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je wil genieten van nonna’s beste kookkunsten, dan moet je hier zijn!

Topeten, topwijn en een zeer correcte bediening.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval op dit restaurant gestuit, terwijl we p weg waren naar een ander. Gezellig druk op een maandag avond in het laagseizoen. Echt Italiaans, maar geen alledaagse maaltijden. Erg lekker gegeten!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Alles was goed op smaak en we hebben de borden leeg gegeten. Op aanraden hier naartoe geweest en het was zeker de moeite waard, heerlijk!

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was Thomas de b&b baas die ons hier stuurde, bij de ex bodyguard van Eros.
Lekker gegeten! Lekkere wijnen! Goede service en niet te duur. We zouden hier meer komen mochten we in de buurt wonen!

1 september 2016 beoordeeld

Ik heb hier samen met een Italiaanse vriend gegeten. We namen beiden een voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. Daarbij hadden we water en 1 fles wijn. We waren € 100 kwijt voor dit diner.
Als eten heb ik diverse gerechten genomen op basis van verse tonijn. Erg lekker en leuk dat je zelf verschillende bereidingswijzen kon kiezen, los van de kaart! Het eten was goed en lekker, maar wel aan de prijs. In andere restaurants kun je ook zo goed eten en betaal je net even iets minder... De sfeer is leuk en het restaurant is kleinschalig. Het personeel is heel vriendelijk en adviseert je graag!
Een tafeltje naast ons zat een voetballer van Lazio te eten met zijn vriendin. Dus ook bekende mensen komen hier en kun je hier tegen het lijf lopen.
Kortom: een hip restaurant voor mensen die graag iets luxer willen eten!

Reizigers die Ristorante Dammuso bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

Noto, Province of Syracuse

In Ristorante Dammuso geweest? Deel je ervaringen!