“mooiste locatie van Noto om te dineren”
Beoordeling van Il Cantuccio

Il Cantuccio
Geclassificeerd als nr. 18 van 190 Restaurants in Noto
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2017 beoordeeld

Als je tijdens de zomer kan dineren in het enige restaurant van Noto mét binnentuin (cortile) is dit een absolute must, als dan de gerechten en de bediening dan ook nog uitstekend zijn dan heb je een perfecte mix voor een romantische culinaire topervaring.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten in een prachtige ruimte. Wat lijkt op een kelder. Het was een straat verder van de drukte af. Genoeg ruimte om de buggy te plaatsen naast onze tafel. Ondanks dat er Italiaans werd geserveerd. Was het toch net iets anders. Voor de verandering hebben wij hier heerlijk van genoten. We begonnen met een soort van amuse. De rest van de gangen zijn prachtig opgemaakt. Menu is wisselend en gemaakt op basis van streek producten. Als toetje had mijn vrouw een taartje genomen, waar ik jaloers op was! Helaas kwam ik erachter dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Ondanks dat had ik genoten van mijn amandelen pudding. Al met al, genoten van onze avondje. Zeker voor herhaling vatbaar.
NB toiletten waren super schoon. Wat ook zeer fijn is!
PS.. ik had foto's gemaakt van de gerechten. Helaas kan ik ze niet uploaden.

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even de drukte verlaten...in een mooie ambiance vriendelijk ontvangen. Netjes gedekte tafels en heerlijke lunch genoten. Mooie wijn erbij en het was genieten!
Amuse vooraf: stukje pizza op Siciliaanse wijze bereid en stukje omelet, daarna zalige kazen met bijbehorende zelfgemaakte confiture/chutney achtig. Daarna zalige tonijn met pepertjes!
Toetje: amandel pannacotta.... met dessertwijntje! Top! Koffie was daarentegen koud en niet lekker.
Bediening prima! Prijs ook!

15 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke keuken in een prachtige binnentuin, ook de bediening en de wijnen zijn top, hier kom ik met plezier terug!

9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit verscholen achter alle toeristische trekpleisters in Noto. Je eet er in een heel gezellige binnenplaats, rustig en zeer sfeervol. Attente bediening die zich ook in het Engels verstaanbaar kan maken. Wij hebben gestart met een assortiment kazen ( leuk en lekker !), gevolgd door een secundi. Die was prima van smaak. Geen karaffen wijn, wel zeer betaalbare en lekkere flessen te verkrijgen ! Wij hadden een zeer mooie avond.

Reizigers die Il Cantuccio bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

Noto, Province of Syracuse

In Il Cantuccio geweest? Deel je ervaringen!

;