“Prima huis met heerlijk zwembad”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Eracle

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Enschede
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Prima huis met heerlijk zwembad”
Beoordeeld op 27 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Het huis is prima ingericht. Er is airco in de woonkamer en in beide slaapkamers. Alle ramen zijn voorzien van horren zodat je geen last hebt van insecten binnen. De keuken is goed uitgerust zodat je er prima kunt koken. De basisvoorzieningen zijn aanwezig (toiletpapier, zeep, zelfs doucheschuim en shampoo, afwasmiddel, zout, koffiecups voor de koffiemachine, keukenpapier...) Ook stonden een aantal basisvoorzieningen voor de eerste ontbijtjes een een aantal flessen water voor ons klaar. Er is een mooi terras voor het huis en een barbecue. Het grote en diepe zwembad is exclusief voor de gasten van het huis. Wat een luxe! Pamela, de eigenares, is een schat! Ze is altijd beschikbaar voor vragen en heel behulpzaam. Toen we het huis niet konden vinden (de gps stuurde ons een verkeerde weg in) kwam ze ons ophalen en reed met de auto voor ons uit naar het huis. De weg naar het huis is het laatste stuk onverhard, dus je moet voorzichtig rijden met een huurauto. Het enige minpunt dat ik kan noemen was dat ik het bed te hard vond, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Voor de rest een heerlijk verblijf!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren