“Lekker eten, vriendelijk personeel maar kille aankleding”
Beoordeling van Mood Ristorante-Pizzeria

Mood Ristorante-Pizzeria
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Mood Ristorante-Pizzeria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 200 Restaurants in Noto
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De aankleding en het interieur van het restaurant passen totaal niet bij het sfeervolle en authentieke stadje Noto. Maar het personeel is heel vriendelijk en hoewel een van de obers ondanks onze wazige blikken bleef volharden in ons in het Italiaans toespreken was de service erg goed en vriendelijk (zo kwam men met een borstel en droogzeep aanhollen nadat we een vlek op een wit shirt hadden gemaakt). Het eten (wij hadden een pasta, pizza en een stuk vlees) is prima en we hebben een geslaagde avond gehad. Dat zou je niet zeggen als je zomaar langsloopt en naar binnenkijkt in het nogal kil ogende tentje...

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond lekker gegeten voor een heel redelijke prijs in restaurant Mood, in een zijstraatje van het centrum. Vriendelijke bediening.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 4 pizza's afgehaald. 3 met melanzane en 1 capriciosa (vegetarisch er bij gezegd). Kreeg inderdaad een capriciosa zonder ham. Ging er vanuit dat de melanzane pizza's zonder ham zouden zijn, maar er zat wel ham op. Daar kwam ik thuis pas achter. We hadden niet erbij gezegd dat ze vega moesten zijn, dus onze schuld. Jammer genoeg zat de ham zo in de pizza, dat je deze er niet af kon halen. Verder heerlijke pizza!! Kom er zeker terug

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Pizzeria. Ruimte doet niet denken aan een sfeervolle restaurant. Het mag gedempte verlichting gebruikt worden waardoor het intimer kan worden. Echter de pizza is Super
Zeer vriendelijke personeel

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk verwelkomd. Nette bediening en allen vriendelijk!
Eten is prijs-kwaliteit echt super goed! Pasta alla norma en pasta con salsiccia e funghi waten beide heerlijk en vers. Vlees (filetto di manzo) ook erg mals. Komt van boerderij van eigen familie.
Parmigiana melanzane ook lekker. Wijn goed.
Een aanrader!

Reizigers die Mood Ristorante-Pizzeria bekeken, bekeken ook

Noto, Province of Syracuse

In Mood Ristorante-Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!