“We hebben het ontzettend naar ons zin gehad!”

Beoordeling van Residence Hydria

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

LeslieV15 ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“We hebben het ontzettend naar ons zin gehad!”
Beoordeeld op 26 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het verblijf op Residence Hydria was heerlijk! Mede door het goede contact met de beheerders. Hele lieve mensen die je echt welkom laten voelen! Het appartement was goed en schoon en het zwembad was heerlijk. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
28 jun 2018
We danken u voor de complimenten over onze structuur en we zijn erg blij dat u ervan genoten heeft! Jij en je man, je was echt aardig en lief !!!
We zullen u graag opnieuw verwelkomen in de Residence Hydria!
Alessia
Tamer R
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 1 september 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
3 sep 2019
Dear Mr. Tamer, thank you for your review!
We are happy that you enjoyed our residence.
Until next time!
Beoordeeld op 25 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
25 aug 2018
Dear,
we thank you for your review! You have never disturbed .. our goal is to satisfy customers and make them feel at home! We were pleased to have you among our guests and we will be happy to host you again in our hotel .... maybe with a better weather!!!
Greetings to all of you :)
bettyboop ...
bettyboop31-10
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 31 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: juli 2018
1 aug 2018
We danken u voor uw beoordeling en we zijn blij dat u het goed heeft gehad! We zullen u graag opnieuw verwelkomen in onze faciliteit!
Alessia
Ornella G
1 beoordeling
Beoordeeld op 12 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
13 aug 2019
Gentile sig.ra Ornella, La ringraziamo per la sua recensione e Vi aspettiamo con piacere!
Sonia P
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
1 aug 2019
Gentile sig.ra Sonia, La ringraziamo per la recensione e per i complimenti sulla struttura e sul nostro personale. Siamo contenti di avervi fatto passare una piacevole vacanza!
judyset
Catania, Italië
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 29 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Datum van verblijf: juni 2019
11 jul 2019
Gentilissima, La ringraziamo per la recensione! Siamo contenti di avervi fatto passare una piacevole vacanza! Cari Saluti, Alessia
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren