Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net terug van een weekje Italië! Heerlijk weer. Lekker eten zoals altijd.

De ligging van de camping is ideaal en de camping beschikt over iets gedateerde zwembaden.

Complimenten voor het animatieteam met als leider "Marco". Iedere dag weer een lach op ons gezicht!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Net terug van 14dagen Puglia. Hotel niet te groot, zeer rustig gelegen ( auto nodig), leuk privé strand (5 min met minibusje van hotel ).
Voordelen: lekker en gezond eten in het buffetrestaurant( niet Europees maar Italiaans gericht vooral) en altijd een vaste plaats in het restaurant (vraag een tafel buiten op de galleria) ,altijd plaats aan het strand of zwembad. Nooit handdoek moeten leggen smorgens. Kamers liggen rond het zwembad gesitueerd. Zeer nette kamers met terras en groot droogrek. Personeel zeer vriendelijk. Animatie pusht niet( extra groetjes aan Conny). Tss 12u30 en 16u stil aan het zwembad.erna wel muziek en animatie. Elke middag en avond apero met hapjes. Op zaterdagavond zelfs met oesters, garnalen enz... .

Minpuntjes: vraag kamer ver van bar, zo heb je goede nachtrust. Ontbijt mocht misschien iets uitgebreider. Apart restaurant in de oude masseria was een flop. Eten niet lekker, was op het bord gesmeten, zeer luidruchtig. Er zou daar ook een bar zijn maar was er niet. Zeer jammer. Zou mooie plaats zijn vr een rustiger bar.
Bij het inchecken zou gemeld moeten worden dat er geen grote opblaasspullen in het zwembad mogen. Zou de redder veel miserie besparen... En wij zouden onze zwaan niet voor niks opgeblazen hebben...

Kortom een heel fijne vakantie gehad.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Mooi hotel met mooie verzorgde kamers en mooi en goed zwembad. Het personeel is heel vriendelijk. Alleen de all-in formule is echt niet wat je van een all-in verwacht. Een simpele cola zero is bijbetalen alsook gewone klassieke cocktails als de mojito dit is echt niet kunnen voor een all-in. Het eten ook weinig afwisselend. Zo erg dat we zelfs verschillende dagen niet in het hotel hebben gegeten buiten het ontbijt. Nee, volgende keer als ik naar Italië kom geen all-in meer. Buiten het hotel kan je echt veel beter eten.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Verzorgd hotel,mooie kamers maar eten maar zwak in vergelijking met andere all in.resorts. Zeer gericht op italiaans publiek.Vrijwel enkel pasta niets europees.wel dikke pluim voor het personeel van animatie tot barpersoneel.Allen zeer profesioneel.auto huren een must

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 september 2017

Ideaal hotel voor zonnekloppers en all in liefhebbers.
hotel zelf ligt inderdaad in de middle of nowwhere. zeker een auto huren vanuit belgie.
Mooi ingerichte kamers, jammer dat er geen leeslichtje is naast het bed.
In de badkamer ontbreekt een tafeltje om je persoonlijke spullen op te stellen en een extra kleerhanger zou ook wel meegenomen zijn. Heb dit ook medegedeeld aan de directie en ze zouden dit in orde brengen.
Jammer dat het winkeltje niet minstens 2 uur per dag geopend is deze periode.
muziek en animatie was er ook niet meer, gezien de bezetting vh hotel.
Ontbijt was karig naar belgische normen en er moest steeds gevraagd worden om aan te vullen.
Lunch en diner was de typische all in keuken, er ontbrak wel wat kruiding en als Italiekenner is de keuken wel voor verbetering vatbaar .
een ZEER dikke pluim echter voor het personeel

Kamertip: vraag de masseria doch niet kamer 244
Datum van verblijf: september 2017