Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis door Puglia twee nachten geslapen in dit mooie hotel. Knus hotelletje met 28 kamers. Bijzonder aangenaam verblijf. Prima ontbijt en uitstekend diner. Parkeren kan tegenover het hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt 'n aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Sfeervol goed verzorgd,vriendelijk personeel.We zijn hier 2nachten geweest de bedden zijn goed mooie kamer en erg schoon.
Uitgebreid ontbijt.
Zeer behulpzaam personeel.
Ook hebben we hier 2 avonden het diner gebruikt ze hebben een zeer goede kok.
Veel keuze uit de heerlijke gerechten echt een topper.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Hier 2 nachten verbleven tijdens rondtoer door Puglia.

Het is een prachtige accommodatie. Het woord 'scheepsvaartmuseum' is elders genoemd en dat dekt wel de lading. Door heel het hotel, van de receptie tot de gangen en van de hal tot de eetzalen, tref je mega veel scheepsvaartspullen aan. Niet plompverloren neergezet, maar smaakvol gepresenteerd. Voor ons gaven vooral de patrijspoortjes in het restaurant een super (onderwater)gevoel.
Daarnaast was onze kamer, ruim, licht, schoon en compleet!

Net zo belangrijk als de accommodatie, is voor ons het personeel. Ook dat vonden we super! In de eetzaal en het restaurant waren ze steeds aanwezig als je ze nodig had, maar ook genoeg op de achtergrond om samen van je eten te kunnen genieten. En genieten van het eten kan daar echt (prima kok).
Daarbij had ik wat problemen met de huurauto (lekke band op zondag) en beide receptiemedewerkers (ochtend en namiddag) hebben me echt goed geholpen met de diverse telefoontjes die we moesten plegen. Is normaal, maar zij deden ook echt hun best om het goed voor ons geregeld te krijgen. TOP!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Leek wel een maritiem museum ! Vriendelijk en zeer gedienstig personeel, mooie en erg grote kamer, zeer volledig ontbijt, hotel goed gelegen aan de rand van Otranto, dicht bij de haven. Jammer genoeg verbleef er een redelijk grote groep erg rumoerige Nederlanders, die onze nachtrust toch wel een beetje verstoord hebben!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Prachtig 'museum' hotel. Je waant je in een scheepvaartmuseum. Sfeervol ingericht met allerlei voorwerpen uit de scheepvaart. Zeer vriendelijk personeel, fijne goed uitgeruste kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, prima ligging bij de jachthaven en bij het oude sfeervolle centrum van Otranto. Luca de eigenaar is een gastheer pursang!

Datum van verblijf: september 2016