Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Masseria Panareio klopt helemaal:
- iets afgelegen ligging, kan alleen worden bereikt via een onverharde weg
- prachtig gebouw met receptie, bar, zithoek, terras en aangrenzend hotelkamers
- op het terrein nog aparte gebouwen (huisjes) met hotelkamers.
- geweldig (zoutwater) zwembad met luxe ligbedden. Enig minpuntje is dat er geen tafeltjes staan.
- tuin met hangmat
- mooie schone hotelkamer met een airco die je zelf kan regelen
- je kunt er prima eten tegen een redelijke prijs. Als hotelgasten kun je gebruik maken van een 3 gangen keuzemenu voor € 27,50
- vriendelijk personeel
We hebben een geweldig verblijf van een week gehad. Heerlijk relaxen, niets was te veel!!! Een echte aanrader voor degene die rust en comfort zoekt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit is misschien wel de mooiste verblijfsaccommodatie in de hak van Italië. De ligging is fantastisch met een schitterend uitzicht over de zee. De kamers zijn top met een badkamer zoals je die zelden ziet. Het diner was ook al geweldig. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst - attentie verjaardag was hij niet vergeten - mooie kamer met terras en ruime douche ook buitendouche - tennis - s'avonds brandde open haard in aperoruimte - lekker vers avondeten aan normale prijs en goedkope goed wijn - lekker ontbijt op mooi terras

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooie en verzorgde masseria. Zowel kamers, service, accommodatie als eten en ontbijt zijn tot in de puntjes verzorgd.
Zeer rustig gelegen op 8 km van het toeristische Otrante. Mooi zwembad met zicht op de zee. Uitstekende tenniscourt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Puglia! Een streek die nog niet ontdekt is door het massatoerisme en dus is deze streek ideaal om in alle rust bij te komen.

Wij verbleven in de authentieke Masseria Panareo. Een schitterend verblijf met uitzicht op zee. Een heerlijke ruime kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, een fijn zwembad en zowel lunch als diner waren optioneel, maar ook dat was meer dan de moeite waard! WiFi is beschikbaar op het gehele terrein (in de kamer, bij het restaurant en bij het zwembad).

Wij zijn er heerlijk tot rust gekomen en iedere ochtend was het vanaf het terras weer genieten van het schitterende uitzicht!

Datum van verblijf: juli 2016