Beoordeeld op 21 september 2016

Vier overnachtingen in dit geweldige hotel. Wat een mooie rustige plek om eens even lekker bij te komen van alle drukte. We zaten in een blok van vier appartementen maar zeker met aller privicy. Een gezellig restaurant met prima eten en drinken. Het buiten zwembad is groot, schoon en netjes. Er staat een leuke taverne voor een drankje en een hapje. De kamer is modern en netjes, er wordt dagelijks keurig schoongemaakt, de badkamer is zeer ruim. Kortom een prima verblijf voor een nacht vier en zeker te rustig voor jonge kinderen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 10 nachten. Prachtige locatie uiterst vriendelijk personeel. Er waren 2 huwelijken maar alles bleef draaien voor de hotelgasten (het is wel drukker als normaal) . Zeer lekker eten. Een auto is wel aangeraden. Zeer zeer hondvriendelijk. Wij hadden een beetje schrik voor de huwelijken maar dat viel reuze mee. Een toppertje

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten en genoten van de rust na het drukke Napels. De mensen waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. De kamer was mooi, netjes, gerenoveerd en schoon! Het ontbijt was echt heel goed. Een keer gedineerd. Het gemak dat je niet op pad hoeft met de auto. Je betaalt wel wat meer. Een hoofdgerecht was niet goed, we hoefden dit niet te betalen of mochten kosteloos een ander uitkiezen. Helemaal prima! Van lawaai enz. zoals vermeld in andere reviews hebben we niets gemerkt.

Verbleef: juni 2016
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

4 nachten doorgebracht in hotel Tenuto Monacelle. Hotelkamers bevinden zich in aparte verblijven, verspreid over het gehele complex.
Wij verbleven in een ruime, mooie luxe kamer met dubbele badkamer incl. Tweepersoons bubbelbad. Op de eerste etage met eigen terrasje met ligbedden. Eenvoudig diner (dagmenu) en voor Italiaanse begrippen een uitgebreid ontbijt worden geserveerd in losstaand gebouw dat gevormd wordt door diverse trulli's.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jammer genoeg waren nog niet alle voorzieningen geopend (zwembad, (pool)bar en zelfs het restaurant op enkele avonden.. ).
Op zich begrijpelijk gezien de tijd van het jaar, maar dat hadden ze dan beter vooraf kunnen melden, dan heb je in ieder geval zelf de keuze. Zeker gezien het feit dat het toch lekker weer was met zo'n 23 graden en volop zon.
Daardoor is de prijs / kwaliteit verhouding toch wat verstoord, want ondanks dat betaal je toch gewoon de hoofdprijs.

Zeker in de zomer absoluut de moeite waard, mooie uitvalsplaats naar diverse leuke plaatsjes op relatief korte afstand, variërend van grote steden ( Lecce ), leuke badplaatsjes ( Torre Canne ) en pittoreske dorpjes ( Alberobello / Ostuni )

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2015

Ik treed vorig commentaar bij. Hotel draait meer op huwelijken en party's dan op gastenverblijven. Bij party's dienen vaste verblijvers op te schuiven naar elders, achter gebouw receptie of zelfs uit te wijken naar Lido Bambu aan het strand.
Probleem is gekend bij de directie maar deze heeft een andere politiek.
Personeel was wel heel vriendelijk.
Wifi alleen in het restaurant, ontbijtzaal, kleine bar aan het zwembad en aan het receptiegebouw. Niet in de kamers. Wel te verkrijgen Internet aansluiting op de kamers op aanvraag. Verder supermooie locatie en restaurant!

Kamertip: Mooie constructie hoofdgebouw, kamers , tuin en zwembad
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie