“fantastische vakantie in Puglia”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Luxeappartement/appartement -
1 slaapkamer, 1 badkamer, met plaats voor 2 gasten
Monopoli, Province of Bari, Apulië (Puglia)

Reizigersbeoordelingen

Vreeland, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“fantastische vakantie in Puglia”
Beoordeeld op 13 februari 2013 voor een verblijf in juni 2012
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Op zoek naar een rustgevende vakantie na een drukke periode thuis kwamen wij aan in deze fantastische masseria. Ons luxe apartement Peperoncino bleek tot in details verzorgd en de omgeving buitengewoon! We hebben uitgebreid in de gigantische tuin genoten van niet alleen het mooie weer, maar ook van de barbeque! Van de kruidentuin tot het fruit aan de bomen, overal hebben wij van genoten! Dit is absoluut onze beste vakantie geweest tot nu toe, nog nooit hebben wij zo lekker geslapen op een vreemd bed!
Met de auto zijn we boodschappen gaan doen op de markt en hebben natuurlijk de schitterende omgeving bezocht!
De eerste keer in Puglia is ons zo goed bevallen dat wij volgend jaar absoluut weer boeken!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de locatie van het appartement
Minpunten: niets
Reisgroep: Echtgenoot/partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 feb 2013
Thank you very much for your so kind words!
It has been a please having you as our guests and we can't wait to see you back in Puglia! Kindest regards, Angelo
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren