Arco Sallustio
Il Melograno(Monopoli)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 391 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 402 per nacht.

• Gratis parkeren
Mirella(Monopoli)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 329 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Il Trulletto(Monopoli)(Heel veel waar voor je geld!)
La Peschiera(Capitolo)
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 1.098 per nacht.

7 augustus 2013 beoordeeld

Kamertip: All rooms have A/C and are comfortable - the ground floor room which is more on the first floor has beautiful vaults.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
22 augustus 2017 beoordeeld