• Gratis parkeren
Il Trulletto(Monopoli)(Heel veel waar voor je geld!)
Palazzo Indelli(Monopoli)
TripAdvisor
22 december 2015 beoordeeld

Al slenterend door het prachtige kustplaatsje Monopoli liepen we tegen hotel restaurant Don Ferrante. Het was lunchtijd en besloten naar boven te gaan naar het dakterras. Daar hadden we geen spijt van! Een adembenemend uitzicht over de met zon overgoten, azuurblauwe zee en baai van Monopoli, maar tevens een geweldig mooi ingericht spierwit terras. Een mooie lunchkaart met heerlijke koele wijn, maakten dit verblijf perfect en welhaast onvergetelijk. Tenslotte een compliment voor de bediening! Mocht je nog eens in Puglia komen, ga hier dan zeker een kijkje nemen.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
donferrante, Direttore van Hotel Don Ferrante - Dimore di charme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2015

Dear Guest,
Thank you for the time you decided to spend describing your experience at Don Ferrante. We are pleased that you enjoyed your lunch served on our wonderful sea view terrace and are delighted that you keep such a nice memory, thinking of us. Hoping to have the honour of welcoming you back, we do send
Best Regards,

2 oktober 2015 beoordeeld

Bijzonder veel charme met uitstekende bediening. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en heel behulpzaam. Ideaal om er enkele dagen te verblijven om de streek te verkennen. de kamers zijn bijzonder smaakvol ingericht, ideaal om romantische dagen te beleven.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
donferrante, Direttore generale van Hotel Don Ferrante - Dimore di charme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Dear KatrienVK007,

We are extremely glad that you enjoyed your stay and would like to thank you for deciding to share your favourable impressions with the tripavisor readers.
Hoping to welcome you once again, we do send
Best Regards,

11 november 2014 beoordeeld

Mooie kamer, jammer genoeg hadden we geen zicht op zee en zaten aan de straatkant waar er nogal veel lawaai was. Goed ontbijtbuffet , hierwel met prachtig zicht op zee. Leuk dakterras.
Wij waren nog juist buiten het seizoen en het restaurant was nog niet open.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
27 september 2013 beoordeeld

We hebben genoten van ons verblijf in Don Ferrante! Het hotel is ideaal gelegen, vlak tegen de zee met geweldige uitzichten. Overal zijn er gezellige zithoekjes en ligplaatsen zodat je optimaal kan genieten. De service was voortreffelijk! We werden opgewacht door het personeel, die zorgden voor onze bagage en de wagen. Toen kregen we een zeer romantische kamer, prachtig ingericht. Heel knus en stijlvol. Vooral ook heel proper en netjes! Al wat we vroegen was mogelijk. Zo werden we met een driewieler-voertuig tot de plaatselijke markt gevoerd omdat die te ver lag om te voet te doen, en we werden ook weer opgehaald. Het hotel ligt heel centraal om eigenlijk alles voor de rest te voet te doen. Heel veel heerlijke restaurantjes in de buurt. Gewoonweg een TOP-vakantie! Sonja en Karel, België

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
6 augustus 2012 beoordeeld

schitterend charme hotel met uitstekende service, ideaal voor koppels die even weg willen zijn van alles.... zelf als je je auto niet makkelijk kwijt kan, gaan ze een plaatsje zoeken voor jou dicht in de buurt, je hoeft je van niks iets aan te trekken en zo moet vakantie zijn....

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner