Trullo Sovrano Exclusive B&B
Masseria Peppeturro(Cisternino)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 219 per nacht.

Lo Smeraldo Hotel(Cisternino)
  • Zwembad
Hotel Aia Del Vento(Cisternino)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
Borgo Canonica(Cisternino)
1 oktober 2014 beoordeeld

We hebben 3 nachten doorgebracht in Trullo Sovrano B&B, een prachtig gelegen B&B, gerund door de zeer vriendelijke en gastvrije Michele.
We kregen van Michele veel informatie over de streek en een hele goede restauranttip in Cisternino. Er werd direct voor ons gereserveerd en een lijstje gemaakt met aanbevolen gerechten, top!
Het ontbijt was dik in orde, met zelfgebakken cake en focaccia, verse fruitsalade en cactusvruchten.
De tuin en het zwembad zijn prachtig en iedere kamer heeft een eigen terrasje, de kamers zijn schoon en zeer verzorgd. Een B&B met een hele ontspannen sfeer, waar je heerlijk tot rust komt.
Echt een aanrader.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
9 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in de kamer Ulivo doorgebracht. De kamer en de badkamer zijn Ok maar de meubels passen niet bij mekaar.De tuin en het zwembad zijn heel mooi en Michele is een perfecte gastheer.Het ontbijt is vrij eenvoudig. De ligging van de b&b is perfect, je bent zo in het centrum van Cisternino.

• Verbleef: september 2014
16 augustus 2014 beoordeeld

Onze vakantie was 100% geslaagd , door de mooie locatie , het mooie zwembad met het prachtige zicht op de olijfbomen en niet te vergeten de sympathieke gastheer michel.de ligging is uitstekend om puglia wat te verkennen en natuurlijk ook belangrijk je kan in de omgeving lekker eten . Zeker een regio om nog is terug te keren

Kamertip: Wij sliepen in de trulli met dakterras
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
15 augustus 2013 beoordeeld

Een vol jaar uitgekeken op terug naar Tullo Sovrano te komen. Meestal is de 2de keer niet zoals men verwacht.
Maar hier is het telkens opnieuw vakantie genieten in alle rust, vrijheid en natuur.
De pure Italiaanse gastvrijheid is een belevenis.
Als er al opmerkingen zijn ivm het ontbijt, dan zijn die echt wel te verwaarlozen. Wie maakt er nog zelf zijn confituur?
Vers fruitsap is een mogelijkheid, maar is die daarom beter dan het fruitsap dat Michele nu aanbied? Ik denk het niet.
Trouwens, wie drinkt er thuis elke dag vers fruitsap...

Michele, reken maar op bezoek nr 3 volgend jaar.

Ciao, Stef en Vera

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
30 juni 2013 beoordeeld

Goede ligging om Puglia te verkennen
Hartelijke ontvangst door Michele die altijd hulpvaardig is
Rustige ligging en nette kamers
Zeer goed ontbijt,spijtig dat vers fruitsap en zelfgemaakte confituur ontbreekt
Zeker een aanrader

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner