“Gewoon een pracht plek.....”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Trullo Sovrano Exclusive B&B
Beoordeeld als nr. 4 van 21 B&B's / pensions in Cisternino
20 oktober 2016 beoordeeld

Gastheer gaf ons direct een rondleiding in het B&B en het dak waar je tussen de Trulli's staat. Na een overheerlijke welkomstdrank met fruit uit eigen tuin is het te adviseren daar rond te struinen. De ligging is voortreffelijk en de tuin is een lust voor het oog. gewoon een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

1 oktober 2014 beoordeeld

We hebben 3 nachten doorgebracht in Trullo Sovrano B&B, een prachtig gelegen B&B, gerund door de zeer vriendelijke en gastvrije Michele.
We kregen van Michele veel informatie over de streek en een hele goede restauranttip in Cisternino. Er werd direct voor ons gereserveerd en een lijstje gemaakt met aanbevolen gerechten, top!
Het ontbijt was dik in orde, met zelfgebakken cake en focaccia, verse fruitsalade en cactusvruchten.
De tuin en het zwembad zijn prachtig en iedere kamer heeft een eigen terrasje, de kamers zijn schoon en zeer verzorgd. Een B&B met een hele ontspannen sfeer, waar je heerlijk tot rust komt.
Echt een aanrader.

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
9 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in de kamer Ulivo doorgebracht. De kamer en de badkamer zijn Ok maar de meubels passen niet bij mekaar.De tuin en het zwembad zijn heel mooi en Michele is een perfecte gastheer.Het ontbijt is vrij eenvoudig. De ligging van de b&b is perfect, je bent zo in het centrum van Cisternino.

• Verbleef: September, 2014
16 augustus 2014 beoordeeld

Onze vakantie was 100% geslaagd , door de mooie locatie , het mooie zwembad met het prachtige zicht op de olijfbomen en niet te vergeten de sympathieke gastheer michel.de ligging is uitstekend om puglia wat te verkennen en natuurlijk ook belangrijk je kan in de omgeving lekker eten . Zeker een regio om nog is terug te keren

Kamertip: Wij sliepen in de trulli met dakterras
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
15 augustus 2013 beoordeeld

Een vol jaar uitgekeken op terug naar Tullo Sovrano te komen. Meestal is de 2de keer niet zoals men verwacht.
Maar hier is het telkens opnieuw vakantie genieten in alle rust, vrijheid en natuur.
De pure Italiaanse gastvrijheid is een belevenis.
Als er al opmerkingen zijn ivm het ontbijt, dan zijn die echt wel te verwaarlozen. Wie maakt er nog zelf zijn confituur?
Vers fruitsap is een mogelijkheid, maar is die daarom beter dan het fruitsap dat Michele nu aanbied? Ik denk het niet.
Trouwens, wie drinkt er thuis elke dag vers fruitsap...

Michele, reken maar op bezoek nr 3 volgend jaar.

Ciao, Stef en Vera

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
30 juni 2013 beoordeeld

Goede ligging om Puglia te verkennen
Hartelijke ontvangst door Michele die altijd hulpvaardig is
Rustige ligging en nette kamers
Zeer goed ontbijt,spijtig dat vers fruitsap en zelfgemaakte confituur ontbreekt
Zeker een aanrader

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
12 augustus 2012 beoordeeld

Na enkele jaren Apulia verkent te hebben is Trullo Sovrano echt wel de ideale plaats om te logeren.
Centraal gelegen zodat je snel heel Apulia kan doorkruisen.
De B&B is gewoonweg fantastisch. Nog nooit zo rustige omgeving gehad. Zowel overdag als 's nachts.
Het ontbijt is typisch Apuliaans. Elke dag vers fruit, cake, foccacia, en noem maar op.
Michele, de gastheer, is echt een man te ontmoeten. Hij doet zijn uiterste best om iedereen het naar zijn zin te maken, zonder ook maar enig moment opdringerig te willen zijn.
Hier geniet je pas van de rust en van Italia.
Nooit zijn we 2x naar hetzelfde hotel gegaan, maar deze B&B doen we volgend jaar zeker opnieuw aan.
Succes Michele.

Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Cisternino in overweging
op 3.8 km afstand
Masseria Peppeturro
nr. 3 van 21 in Cisternino
50 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Trullo Sovrano Exclusive B&B geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Trullo Sovrano Exclusive B&B

Adres: Contrada Giaconecchia 14, 72014 Cisternino, Italië
Locatie: Italië > Apulië (Puglia) > Province of Brindisi > Cisternino
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 21 B&B's / pensions in Cisternino
Prijsklasse: € 100 - € 584 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Trullo Sovrano Exclusive B&B met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?