“Prachtige accomodatie.”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Villa -
1 slaapkamer, 1 badkamer, met plaats voor 2 gasten
Castellana Grotte, Province of Bari, Apulië (Puglia)

Reizigersbeoordelingen

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige accomodatie.”
Beoordeeld op 9 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Locatie is zoals omschreven, in niemandsland tussen de olijfbomen. Woning is mooi, bed is goed, in de keuken ontbreekt voor ons een waterkoker, koelkast was zonder diepvriesvak wat we wel nodig hadden. Airco werkt zeer goed. Zwembad is zalig en goed onderhouden. Wifi is zeer zwak en valt dikwijls weg. 4G of 3G is in de omgeving een ramp maar dit is natuurlijk niet te wijten aan de accommodatie.
Onthaal is zeer matig, enkel wat info over de kamer, wasmachine en de gemeenschappelijke keuken en je krijgt weinig info over de omgeving, bvb waar te voeding te kopen, waar zijn de bakkers, wat kan je bezoeken. Verder heb je geen contact meer, zeer spijtig, dit laat te wensen over, verhuurkantoor natuurlijk.
Onze vakantie was zeer mooi en hebben genoten, dit was voor ons belangrijk.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren