“Dicht bij Mystras”
Beoordeling van Xenia Restaurant Cafe

Xenia Restaurant Cafe
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Mystras
30 mei 2018 beoordeeld

Het eten was lekker. De bediening was vriendelijk. Het enige minpuntje was dat we lang hebben moeten wachten op ons eten. Ik bestelde een salade, die vrij snel kwam. Maar anderen namen een warm gerecht en ze kregen die toen ik al klaar was.

29 mei 2018 beoordeeld

Na ons bezoek van de historische plaats Mistras (Mystras) zijn we hier neergestreken voor de lunch.
Een netjes aangekleed restaurant met meerdere terrassen op verschillende niveaus.
Wij kozen na de salade en tzatziki als voorgerecht voor de speciaal aanbevolen stoofpot van rundvlees in tomatensaus. Daarbij frites of rijst. een heerlijke combinatie.
Vanaf het terras hadden we een goed uitzicht enerzijds op Mystras en anderzijds op Sparta. Het personeel was vriendelijk en attent.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen, groot café restaurant boven Sparti. Ideale gelegenheid voor of
na een bezoek aan Mystras. Prima koffie door vriendelijke bediening.

27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier onderweg koffie gedronken. Ober deed moeilijk omdat we niet met klein biljet af konden rekenen. We betaalden met 20 euro biljet. Vervolgens eeuwen op je wisselgeld wachten en toen probeerde hij van 10 terug te geven.
In tegenstelling tot andere beoordelingen dus een slechte ervaring hier gehad.

5 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kasteel in mistras viel tegen. Maar de pizza was lekker. Iets teveel kaas maar heerlijke bodem. Van het huis kregen we appel met honing.

Reizigers die Xenia Restaurant Cafe bekeken, bekeken ook

Mystras, Sparta Municipality
Mystras, Sparta Municipality

In Xenia Restaurant Cafe geweest? Deel je ervaringen!