“Mooi interieur”

Ktima Skreka Traditional Greek Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Mystras
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige ligging vlakbij ons hotel. Door het slechte weer (al 3dagen bijna non-stop regen) moesten we binnen eten. Alhoewel het terras er prachtig uitzag, maar helemaal verregend....
Onthaal vriendelijk, we kozen de dagsuggesties. Heel lekker en bovendien goedkoop. Een aanrader!

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed Grieks restaurant. Vriendelijke ontvangst. Houding van : alles kan, u bent mijn gast. Dat werd gedurende de avond volledig waargemaakt. Smaakvolle gerechten werden geserveerd, alles vers en (te) ruim geproportioneerd. Bescheiden prijsniveau. Aanrader.

21 september 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening en de gebrachte gerechten smaakten lekker. Het eten is niet altijd warm maar dat is typisch Grieks. Aangename setting.

23 augustus 2017 beoordeeld

vriendelijk en goed. Mooi aangekleed terras. Iets gelikt personeel en daardoor wat minder persoonlijk.
Net te laat horen dat je niet met card kan betalen terwijl dit inmiddels gangbaar is. Dit is jammer. Dit restaurant begint te wennen aan de goede beoordelingen. Volgende keer gaan we bij de buren eten.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant vlak bij het Guesthouse Mazaraki. In de uitgebreide tuin hebben we lekker gegeten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een prima kaart.

Reizigers die Ktima Skreka Traditional Greek Restaurant bekeken, bekeken ook

Sparta, Sparta Municipality

In Ktima Skreka Traditional Greek Restaurant geweest? Deel je ervaringen!