“Eenvoudig maar goed”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier buiten het seizoen geweest voor het avondeten. Hoewel we de enige gasten waren zijn we heel gastvrij ontvangen. De menukaart was deels beschikbaar, vanwege het voorseizoen. Gerechten die wij hadden waren bijzonder van smaak en met zorg bereid. Na afloop zelfgemaakte cake van het huis aangeboden gekregen.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Ook voor vegetariërs lekkere dingen (zoals de fried courgette!), ijskoffie en een mooie, rustige plek om even bij te komen. Eigenaren waren erg vriendelijk. Aanrader!

19 juli 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Heel vriendelijke gastheren. De huisgemaakte balletjes in tomatensaus zijn heerlijk, net als andere gerechten!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Taverna Pikoulianika! Verse, eigengemaakte gerechten, heerlijke huiswijn en vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader!

25 juni 2017 beoordeeld

Alles home-made, vers en lekker. Uitstekende bediening, hele prettige sfeer. Volgende keer rijden we weer om!
Bob en Anneke van Langeveld

Reizigers die Taverna Pikoulianika bekeken, bekeken ook

Sparta, Sparta Municipality
Sparta, Sparta Municipality

Mystras, Sparta Municipality
Mystras, Sparta Municipality

In Taverna Pikoulianika geweest? Deel je ervaringen!