“Vakantie”

Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Gerakini
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x gaan eten tijdens vakantie. Zeer lekker eten en heel vriendelijke bediening. Kan het zeker aanraden voor elk wat wils. :)

Datum van bezoek: oktober 2018

1 juli 2018 beoordeeld

Prima eten in een sfeervol restaurant. Door een pinstoring bleek de rekening drie keer te zijn afgeschreven. Kunnen zij natuurlijk niets aan doen maar is dus wel iets dat kan gebeuren. Wij hebben het teveel betaalde bedrag weer netjes terug gekregen.

Datum van bezoek: juni 2018
6 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Ikos Olivia hebben we op 17 juli hier gegeten: aangenaam en verzorgd restaurant.

Datum van bezoek: juli 2017
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, stijlvol restaurant mooie gerechten en met zorg bereid, veruit het beste restaurant uit deze omgeving.

Datum van bezoek: september 2016
21 september 2016 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten. Zeer uitgebreide kaart. Niet duur. Ontzettend vriendelijke bediening en bekwaam personeel. Sfeervol restaurant. We hebben verschillende restaurants in Gerakini bezocht. Dit is met afstand het beste.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Anemomilos Restaurant bekeken, bekeken ook

Kalyves Polygyrou, Halkidiki
Gerakini, Halkidiki

Gerakini, Halkidiki

In Anemomilos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!