“Heerlijk eten in een authentiek restaurant”
Beoordeling van Mouragio

Mouragio
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Gerakini
Keukens: Grieks
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 april 2018 beoordeeld

Een leuk restaurant met een uitgebreide kaart. Het eten is vers, de wijnen goed en de bediening is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

2 oktober 2017 beoordeeld

Lekker eten in een gezellige atmosfeer. Ons verblijf was in Kalyves maar kwamen speciaal voor dit restaurant naar Gerakini! Vasilis heeft zijn zaken goed voor elkaar in dit gezellige restaurant. Mooie kaart met zeer gevarieerde gerechten voor elk wat wils. De rode wijn was zoals het hoort niet gekoeld. Zoals bijna overal in Griekenland is het dessert gratis en hier als extra Tsipouro met honing. De bediening is erg leuk en joviaal. Wat mij betreft het beste restaurant in Gerakini en omstreken!

Datum van bezoek: september 2017
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie sfeer! Erg leuk personeel! En heel goed eten!! Warm welkom in Nederlandse taal, je voelt je meteen op je plek,

Datum van bezoek: oktober 2017
22 september 2017 beoordeeld

Tijdens ons korte verblijf van 3 nachten in Gerakini hebben we hier 3 keer gegeten, dat zegt misschien genoeg ;)
Een sfeervol restaurant of vooral terras dat elke avond vol zat en waar de bediening zich het vuur uit de sloffen loopt. Dimis is 1 van die mensen en spreekt een aardig woordje Nederlands (naast Grieks, Duits en Engels). Met zijn joviale manier van doen en grapjes makend verbindt hij spontaan en op een ongedwongen manier de diverse tafels van etende gasten met elkaar wat een hele leuke sfeer brengt.

Dan heb ik het nog niet over het eten gehad, wel belangrijk bij een recensie van een restaurant ;) De authentieke keuken van dit restaurant bevalt ons prima.Grote keus uit vis/vlees, kaas en mezes. De gerechten zijn smaakvol, de wijn is prima en alles voor een keurige prijs.
Kortom, het is prima vertoeven bij eigenaar Vasilis en zijn sympathieke bediening.

Datum van bezoek: september 2017
15 september 2017 beoordeeld

We zijn hier tweemaal komen eten , dit was inbegrepen bij onze all-in in Ikos Olivia. Het zijn lekkere typisch Griekse gerechten , opgediend in een ongedwongen sfeer.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Mouragio bekeken, bekeken ook

Kalyves Polygyrou, Halkidiki
Gerakini, Halkidiki

In Mouragio geweest? Deel je ervaringen!