“Meer dan welkom”

Ladokolla stin Plagia
Geclassificeerd als nr. 1 van 51 Restaurants in Lixouri
Keukens: Grieks
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het warme welkom, de aandacht voor het eten en de kwaliteit. Denk dat ik het dan wel omvat heb. Een super ervaring en heerlijk gegeten.
Je krijgt een enorm huiskamer gevoel. Echt fijne mensen

Datum van bezoek: oktober 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er 2 maal gaan eten tijdens onze vakantie, bediening en eten zijn top, ze komen uitleg aan de tafel geven en ik zou kiezen voor de traditionele gerechten, prijzen zijn zeer schappelijk.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een pleintje met uitzicht op zee ligt in een heel klein dorpje dit restaurant. Ontzettend vriendelijke mensen in de bediening die graag vertellen over de gerechten. Neem niet teveel vooraf, hoewel de starters zoals tzatziki en mix fried vegetables heerlijk zijn, want de hoofdgerechten zijn flinke porties. Heerlijk gegeten en dessert van het huis gekregen.
Prachtige hernieuwde kennismaking met Griekenland.

16 september 2018 beoordeeld

Restaurant ligt verscholen in een zowat uitgestorven dorpje. Goede bediening die ervoor zorgt dat je je thuis voelt. Het straalt uit dat het om een familie restaurant gaat. Voedsel is niet ingewikkeld maar puur en eerlijk. Voor zover ik kon beoordelen is alles vers gemaakt, wat ook blijkt uit de beperkte kaart, altijd een goed teken wat mij betreft. Chris is een aardige gast en een voetbalgek. Ken weinig grieken die Rob Rensenbrink nog kennen ;)

27 augustus 2018 beoordeeld

Op een prachtige locatie gelegen, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Vooral de Kefalonian meatpie viel in de smaak! Na afloop nog meloen en honeyballs als extra...
En alles supersnel op tafel! Een aanrader dit restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2018
ladokollastinplagia, Ιδιοκτήτης van Ladokolla stin Plagia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

we are so happy that you like our food.....take care....thanks for the review...greetings from spiros and christos....

Reizigers die Ladokolla stin Plagia bekeken, bekeken ook

Agia Efimia, Kefalonia

Kefalonia, Ionische Eilanden

In Ladokolla stin Plagia geweest? Deel je ervaringen!