“Heerlijk gegeten, leuk mensen, top uitzicht”
Beoordeling van Ladokolla stin Plagia

Ladokolla stin Plagia
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 Restaurants in Lixouri
Keukens: Grieks
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu is nagenoeg gelijk aan het merendeel van de restaurants op Kefalonia. De gerechten zijn wel erg lekker bereid en smaken vers. De bediening was zeer enthousiast en vriendelijk en we voelden ons echt welkom. Als kers op de taart is het uitzicht adembenemend. Zeker met zonsondergang. We gaan zeker nog een keertje.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en een prachtig uitzicht. Wij hebben ons laten verrassen, zet maar het een en ander op tafel. En dat viel niet tegen Aanrader. Wij gaan zeker nog een keer heen deze week.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand van Harvest Moon (1,9KM) zit dit geweldige restaurantje met en fantastisch uitzicht waar je de ondergaande zon kan zien.
Bel overdag even om te reserveren, dan houden ze een tafel aan de rand vrij met het beste uitzicht. Eten is goedkoop en erg lekker.

17 oktober 2016 beoordeeld

We waren aangekomen in ons hotel (Harvest Moon) en ontdekte dat dit restaurant er vlakbij was. We zijn er gaan eten en merkten al snel dat eigenaar Peter en zijn vrouw een uitstekende keuken hebben voor wie houd van traditionele gerechten. We raden dit restaurant aan iedereen aan, ook hééél goedkoop!

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier met hoge verwachting heen gegaan door de rating op tripadviser, dat hadden we beter niet kunnen doen.
De broers waren niet aanwezig maar wel pa en moe wel.
Bleek wel dat we buiten het seizoen zaten, een kaart hadden ze niet maar de mixed grill kon Pa aanraden!
Het hele bord lag vol met stukken bot waar bijna geen vlees aan zat, als er wat aanzat was het puur vet of compleet uitgedroogd vlees.
Pa was wel vriendelijk maar voor het eten hoef je hier niet helemaal heen.

Reizigers die Ladokolla stin Plagia bekeken, bekeken ook

Kefalonia, Ionische Eilanden

In Ladokolla stin Plagia geweest? Deel je ervaringen!