“Lekker lekker!”

Dicle Restaurant Pizzeria Kebap Haus
Geclassificeerd als nr. 6 van 14 Restaurants in Treis-Karden
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier lekker eten voor een kleine prijs. Het is een open keuken, pizza's worden vers gemaakt en je ziet ze de bodems draaien. Personeel niet altijd even spontaan, maar werken hard. We zijn er 3x geweest tijdens onze vakantie en bij herkenning werden ze steeds vrolijker :)

Datum van bezoek: augustus 2020

25 augustus 2019 beoordeeld

Dit restaurant als meetingpoint gebruikt voor de start van een paar daagjes fietsen langs de Moezel. Enorm uitgebreide kaart, zoals in dit soort zaken wel vaker.
Maar het smaakte allemaal prima, dus geen klagen.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Prima restaurantje, niets bijzonder maar wel gewoon prima om te dineren. Döner schotel is vrij ruim qua portie!

Datum van bezoek: juli 2019
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappig om te lezen dat we er op dezelfde (zondag de 20e) avond waren als LarsCzech. Inderdaad moesten wij ook erg lang wachten, maar het personeel liep zelfs op om iedereen maar te bedienen, de telefoon aan te nemen en afhaalbestellingen op te nemen. Gelukkig werd het beter toen één van de opgeroepen serveersters aankwam om mee te helpen.

De soep was lekker en ook de Calzone Döner en Schnitzel smaakten goed. Ondanks dat het zo lang duurde hebben we een prima avond en maaltijd gehad.

Datum van bezoek: mei 2018
30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk ovengerecht donēr met kaas met daar broodjes bij en patat extra. Grote porties. Heerlijke salade. De moeite waard en zeer betaalbaar.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Dicle Restaurant Pizzeria Kebap Haus bekeken, bekeken ook

Treis-Karden, Rijnland-Palts

In Dicle Restaurant Pizzeria Kebap Haus geweest? Deel je ervaringen!