13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wat een leuk en goed verzorgd hotel is dit. nou ja, eigenlijk niet alleen een hotel maar ook een wijngoed en een distillerie. het personeel is uiterst vriendelijk en geeft je echt het gevoel om
welkom te zijn. ik had per ongeluk mijn tandpasta vergeten. s avonds laat ging het personeel nog op zoek naar tandpasta voor mij. met succes! wij komen zeker nog een keer terug.
oh trouwens het ontbijt niet te vergeten. gewoon top!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Harald A, Inhaber van Filla Andre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

heel erg bedankt voor de bloemen !!!
Het was een eer zo'n lieve gasten als uuw in het hotel te hebben gehad !!

BEDANKT !!!

Ihr Filla Team

2 april 2017 beoordeeld

We hadden een mooie en verzorgde deluxe kamer met bubbelbad. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden half pension en het avondeten , een driegangenmenu menu, was zeer lekker. Je had keuze uit twee hoofdgerechten.
We gaan zeker nog eens teruggaan.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Harald A, Inhaber van Filla Andre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

hartelijk dank voor uw goede recensie!
Als er een manier om toe te passen voor de gasten was, dus je krijgt van ons ***** 5 sterren! Met zulke gasten ons vak is leuk !!

beste Gruesse von der Mosel
Harald Andre & Filla-Team

20 augustus 2016 beoordeeld

prachtig hotel ;uitstekend eten en zeer vriendelijke baas en personeel
prachtig gelegen met zicht op moezel en wijnbergen kamers met balkon veel wandlelmogelijkheden kort bij cochem Al 4 maal geweest en altijd uitstekend ontvangen ook wanneer je medische problemen hebt.Je kunt langs pad te voet naar cochem

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
FillaAndre, Inhaber van Filla Andre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

ach mensch doch, was für eine tolle Bewertung!!! vielen Dank !!!
Het was een genoegen geweest!

19 augustus 2016 beoordeeld

Mooie nette kamers. Heel vriendelijke baas en personeel. Het hotel heeft een mooi balkon waar je uitkijkt op de moezel. Het was mooi weer als wij geweest zijn en de tafels werden buiten opgedekt zodat we buiten konden eten. Het eten was ook lekker. Komen zeker nog terug !

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Het was een genoegen geweest, tot de volgende keer!

3 augustus 2016 beoordeeld

Wij waren daar de eerste keer 5 jaar geleden. Nu voor vier dagen. De verbouwing is wonderweg geslaagd . Mooi uitzicht langs de moezel. Personeel uitermatig vriendelijk. Altijd parking plaats voor de deur. Keuken: s' avonds keuze tussen twee menu's. Zeer verzorgd. Lekkere wijn van eigen wijngaard. Kamer prachtig en compleet uitgerust - mooie badkamer met regendouche. Jammer geen BVN op tv. Fiets route vlak voor de deur: ideaal.
Geschikt voor handicapten en lactose patienten.

Kamertip: kamers achterkant: zicht op de wijnvelden; vooraan zicht op de Moezel .Lift aanwezig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Bedankt voor de goede recensieBesten!!! Het was een genoegen geweest!!!