“Lekker en fijn gegeten”

Speiserestaurant Fischer Inh. Gehricke
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Sankt Andreasberg
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald en naar ons tafeltje gebracht. Er werd netjes uitgelegd dat er een tafel tussen ons en andere bezoekers zat, i.v.m. corona. Mensen aan de andere kant mochten alleen op het bankje zitten, omdat ze anders net iets te dicht op ons zaten. Nergens anders was dit zo netjes geregeld, echt super dat ze hier zoveel rekening mee hielden!
Drinken kregen we snel aangeboden en op het eten hoefden we niet lang te wachten. Echt heerlijke schnitzel met champignonsaus gegeten. Echt genoten van onze avond!

Datum van bezoek: augustus 2020

11 augustus 2019 beoordeeld

We werden vlot en vriendelijk geholpen. Het eten was prima. Schnitzel was goed maar erg veel vettige saus ( vind ik niet fijn). Op de patat zat erg veel zout. De paprikakruiden die daar overheen zat maakte het dan wel weer net even anders.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 april 2019 beoordeeld

Onze eerste avond in Sankt Andreasberg hier wezen eten, via Tripadvisor gezien dat dit restaurant op de 1 ste plaats staat, en dat is terecht.
Het advies voor reserveren opgevolgd en dat was een goede actie, bij aankomst was er nog maar 1 tafel vrij, gasten nadien moesten aan de bar wachten totdtat er weer tafels vrij kwamen. Laat zien hoe gewild dit restaurant is.
Uitgebreide menukaart met lekkere gerechten, de goede bediening en de toiletruimte alles perfect.
Wij gaan zeker nog eens eten.

Datum van bezoek: april 2019
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal met plezier gegeten. Prettige attente bediening in een mooie ambiance. Veel keuze uit de Harz keuken. Betaalbare wijnen en menu's. Reserveren in het weekend nodig. Laat u niet afschrikken door de wat ongezellige buitenkant.

Datum van bezoek: september 2018
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant wordt door ons al zeer vele jaren bezocht. Iedere keer als wij in de Harz vertoeven komen we hier graag. De kwaliteit en de keuze van gerechten is goed. Steeds weer genieten. Van harte aanbevolen

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Speiserestaurant Fischer Inh. Gehricke bekeken, bekeken ook

Sankt Andreasberg, Nedersaksen

In Speiserestaurant Fischer Inh. Gehricke geweest? Deel je ervaringen!