Hotel Jeta(Bispingen)
  • Restaurant
Niedersachsenhof(Bispingen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gasthof Menke(Bispingen)
  • Aan het strand
Biohotel Spoktal(Bispingen)
TripAdvisor
Hotel Bockelmann(Bispingen)
TripAdvisor
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week een paar dagen naar Center Parcs Bispingen geweest. Wij kwamen hier terecht via een Mystery Park boeking. Wij kwamen terecht in een 4 persoons comfort huisje. Dit was huisje 815 wat wel op een aardig afstand lag van de Market Dome. Dus maar voor een paar dagen fietsen gehuurd.
Zwembad zoals gewoonlijk bij Center Parcs dik voor elkaar. Dit keer niet vaak bij Baluba geweest.

Al met al een prima park in een erg mooie omgeving.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Philip S, Manager van Center Parcs - Bispinger Heide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear Edwin V.,

thanks a lot for your positive Review on tripadvisor.
We really do appreciate that you enjoyed your stay with us and hope that you will come back for another stay in the future.

Your CP team

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde maal dit park bezocht. We gaan graag naar centerparcs omdat we dan bij slecht weer nog veel leuke activiteiten voor onze dochter hebben. Er is te veel op op te noemen. Zwemmen, bowlen, klimmuur, kinderclub etc etc etc. Op het zwemmen na dient het meeste wel extra betaalt te worden. Het ligt op een schitterende locatie op de luneburgerheide. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien.
Het park is inmiddels dik 20 jaar oud en dat is in de huisjes helaas wel langzaam te merken. We hadden een VIP cottage maar op het (vernieuwde) sanitair na was er weinig VIP aan. De bedden zijn erg smal, de schrootjes op het plafond nogal jaren 80 en de afwerking links en rechts gewoon slecht. De plank waar de kleine tv op staat was afgebroken en afgeplakt met tape... Voor een huisje waar ze bijna 1000€ voor vragen buiten het seizoen kan dat toch niet.

Door de week verhuurd centerparcs veel huisjes aan groepen scholieren wat de sfeer op het park serieus beïnvloed. Als je met een klein kind ergens loopt is het niet prettig om tussen grote groepen opgeschoten school jeugd te moeten lopen. Voor wat een familie park moet zijn is dit niet fijn. 2 jaar geleden zat het park zelfs voor een deel vol met politie die de top in Hannover moesten begeleiden. Blijkbaar doet centenparks er alles aan om het park vol te krijgen ongeacht of dat iets met centerparcs te maken heeft.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Philip S, Manager van Center Parcs - Bispinger Heide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear Ivo H,

thanks a lot for you very good Review on tripadvisor.
We really di appreciate that you enjoyed you stay in our parc.
There are in general only about 4-6 weeks per year that we have a lot of schoolclasses on the parc,.

17 april 2018 beoordeeld

Kamertip: Zone 6 en 7 liggen erg hoog.. goed om rekening mee te houden
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Philip S, Manager van Center Parcs - Bispinger Heide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2018

15 april 2018 beoordeeld

Center Parcs wordt in de markt gezet als de luxueuzere optie in de wereld van de vakantieparken. Dit maakt dat je als gast toch bepaalde verwachtingen hebt en aan deze werden in dit park niet voldaan.
Het park is halverwege de jaren 90 geopend en na meer dan 20 jaar zijn de cottages dringend aan een restauratie toe: het meubilair is outbollig en sommige dingen zijn ronduit versleten. Wij hadden bijvoorbeeld een "premium cottage" voor 8 personen en van de 8 stoelen die rond de eettafel stonden, hadden er 6 een gescheurde bekleding.
De voordelen: (8 personen premium cottage)
- de cottages zijn ruim (zoals je van een Center Parcs cottage verwacht)
- er is voldoende bestek en servies aanwezig om zowel te ontbijten en lunchen alvorens je de vaatwasser moet opzetten.
- de keuken is uitgerust met 2 koelkasten (hetgeen geen overbodige luxe is voor 8 personen)
- het barbecuepakket dat je kan bijboeken is zeker de moeite. We hebben 's avonds uitgebreid gegeten en hadden nog genoeg over voor de lunch de dag nadien
- het zwembad is en blijft een klassieker.
- De Italiaanse avond in het Buffetrestaurant is zeker een aanrader, alsook het eten in de Duitse pub (met een redelijke prijs/kwaltiteitsverhouding)
de nadelen:
- een renovatie van de cottages dringt zich op
- op een regenachtige dag is het zwembad aan de kleine kant
- het bubbelbad was de hele week 'Vorubergehend geslossen'
- we hadden slechts 1 pan en 2 kleine kastrollen ter beschikking (voor 8! personen)
- bij aankomst stond er vuil servies in de kast en ook tijdens ons verblijf hebben we de vaatwasser 3 keer een tweede keer moeten opzetten omdat het servies gewoon niet zuiver was
- het park ligt in natuurgebied, rond een soort van meertje (dat meer op een muggenparadijs leek) Vergeet dus zeker niet je muggenmelk
- er is een soort van shuttleservice van en naar de attracties in de buurt en naar Bispingen maar deze rijdt slechts 2 keer per dag. (rond 12 uur en rond 4 uur)
- het is een groot park en dus is het best wat stappen van en naar de parking/zwembad/... Indien gewenst kan je een golfkarretje huren. Hoewel het park autovrij is, ben je toch voortdurend opzij aan het springen voor voorbij snorrende karretjes die je amper hoort aankomen (zeker de kinderen had niet altijd door dat er een wagentje achter hen reed)

Kamertip: Boek een cottage in de buurt van de marketdome. Het park ligt in een bos dus zelfs naast de dome heb je een gevoel van privacy.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Philip S, Manager van Center Parcs - Bispinger Heide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Dear Doortjeroosje,

thank you very much for your Review on tripadvisor.
we really do appreciate that you in generel like the parc and the Center parcs concept.
Of course we do take your critical Points serious as well and will discuss internally how we can do better.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midweek in het hotel doorgebracht.
Heel goeie ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Lekker gegeten, zeer uitgebreid ontbijt met verse producten, steeds lekkere broodjes en croissants.
Kamer was zeer netjes en ruim.
Alles heel proper.
Echte aanrader, ook met kinderen.
Prijzen om te eten in de restaurants of zelf halen in de supermarkt zeer doenbaar.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Philip S, Manager van Center Parcs - Bispinger Heide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Dear anneken_79,

thank you very much for your positive Review on tripadvisor.

We are happy that you enjoyed your stay and do hope that you will come back for another holidax in our parc soon.