“Warm verblijf”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van La Mirabelle

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Lieselot ...
1 beoordeling
“Warm verblijf”
Beoordeeld op 26 december 2014 voor een verblijf in december 2014

Het verblijf is even warm als de eigenaars van het pand. Niets is hun teveel (ze wonen naast de vakantiewoning). We voelden ons (met 10man!) onmiddellijk thuis. Mooie kamers, een warme zitplaats en een topkeuken. Zeker een aanrader.

Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren