“Grillen”
Beoordeling van La Piboulette

La Piboulette
Geclassificeerd als nr. 8 van 25 Restaurants in Pont-Saint-Esprit
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, het is wel open met tafels onder een afdak. Ik had me vest meegenomen, dus geen probleem. Vlotte bediening die navraag doet of het vlees aan de verwachting voldoet! Dessert is meer dan voldoende en hebben lekker gegeten. In de zomer is het weer net even beter en zeker aan te bevelen als je voor een lap vlees gaat, wij komen nog een keertje terug

3 november 2017 beoordeeld

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 weken geleden beoordeeld

Reizigers die La Piboulette bekeken, bekeken ook

St Just d'Ardeche, Ardeche

In La Piboulette geweest? Deel je ervaringen!