14 mei 2018 beoordeeld

Het hotel (lees: motel) lag op een gunstige plek, namelijk 20 min bij Disneyland Parijs vandaan. Er waren genoeg parkeerplaatsen en het personeel was vriendelijk. De bedden lagen redelijk tot goed, zelfs voor 2 mensen die regelmatig rugklachten hebben. Wij hebben tot 2 keer toe op 2 verschillende dagen om handdoeken moeten vragen en de badkamer was klein en niet schoon.

Maar hoeveel meer mag je vragen voor 40 euro per nacht in een Hemelvaart weekend?

Kamertip: Werk meer aan hygiene en zorg gewoon dat de boel schoon is!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer en de badkamer waren klein, maar netjes en er was airco. Persoonlijk vond ik de matras niet zo goed, maar mijn reisgezelschap heeft er geen probleem mee gehad. Als je weinig betaalt moet je geen paleis verwachten. Ik vond dit meer dan behoorlijk voor wat we betaalden. Voor een nacht vond ik het prima. Bovendien lag het ideaal voor een bezoek aan Disneyland.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kleine badkamer. Je moet op toilet zitten om je gezicht te kunnen wassen.. wanneer je wil douchen best gordijn openlaten om claustrofobische aanval te vermijden.. bij het douchen komt het water tot op toilet. Echt mini badkamer waar in ik met mijn maat 36/38 al zeer krap kan bewegen dus zeker niet aan te raden bij wat volle personen! Propere maar sobere kamers. Niet echt veilig gevoel.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
EMILIE S, Responsable d'Exploitation van Premiere Classe Mlv - Torcy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Good morning,

thank you for your mind. I am very sorry to read that your journey was not so good. It is true that the bathroom is small but we do our best to offset by cleaning. I am so sorry if the renovating is not efficient to your mind too.
Best Regards

29 juni 2016 beoordeeld

Goede, schone (!) kamer die voor een goede prijs aangeboden wordt. Dit hotel is goed als je de kamer gebruikt om er alleen te slapen en geen extra luxe/voorzieningen verwacht. Daarnaast is het dichtbij Disneyland, binnen een half uur van deur tot deur.

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen
6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Enige pluspunten zijn de ligging ten opzichte van Disneyland en de ruime parking, ook was de kamer wel proper. Kleine badkamer, wel goede douche.

Minpunten zijn het zeer slechte bed. De kussens geven de indruk al 100jaar in gebruik te zijn, na twee nachten "slapen" is een stijve nek en rugpijn het gevolg.

Ook is er 's nachts heel veel lawaai buiten, wij sliepen met het raam open omdat de airco alleen warme lucht blies.

Ontbijt is niet veel soeps. Er waren croissants, deze werden nooit bijgevuld idem met sinaasappelsap (op is op en wat er was liep ook heel traag uit het apparaat, minstens 5minuten wachten voor een klein glaasje).

Zeker geen aanrader, vorige keer waren we in de kyriad wat verder op de straat blijven slapen, dit was vele malen beter.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Diana R, Diana R, Responsable d'Exploitation van Premiere Classe Mlv - Torcy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Bonjour,

Je vous remercie d’avoir partagé votre expérience.

Nous sommes profondément désolés si votre séjour à l’hôtel Première Classe n’a pas été à la hauteur de vos attentes. Cependant, je suis quelque peu surpris par vos commentaires.

Sachez que le confort et la satisfaction de nos clients sont les premières préoccupations de toutes les personnes travaillant dans cet établissement.

Nous espérons vous revoir bientôt dans notre établissement.

Cordialement