“Heel lekker eten”
Beoordeling van Starac i more

Starac i more
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Novalja
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gister hier heerlijk gegeten. Vooraf de inktvissalade. Hoofdgerechten hele lekker malse biefstuk met pepersaus, perfect gebakken. En natuurlijk de gegrilde inktvis. Allebei prima. Lekker huiswijntje erbij. Een opmerking: de flessen wijn zijn erg duur. Aardige bediening.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Vanaf dat we naar binnen gingen tot aan het einde voelden we ons thuis. Het begon met het verwelkomen: vriendelijk en gaf meteen ons de tip om van tafel te veranderen want de zon zou over een kwartier op die plek flink gaan schijnen en zou de lunch door overhitting niet zo fijn meer zijn. Ze vroegen meteen wat we wilden drinken en nadat we het menu hadden doorgelezen vroeg onze ober of hij nog van dienst kon zijn om iets aan te bevelen. Wij houden van om lokale eten uit te proberen dus hij raadde de lam aan dat al 11 uur had langzaam gekookt of de vis dat die ochtend vers was binnengekomen. Ik koos voor een menu met vis en scampi's en mijn man een risotto met scampi's. Ik mocht mijn eigen verse vis kiezen en de ober gaf daar ook advies over( formaat per persoon). We kregen een vers gesneden broodmandje (super lekker van smaak) en na ongeveer 15 minuten kwam onze eten aan. De ober vroeg of ik de vis meteen zonder graat wou en heeft de vis voor mij ontgraat (Zie foto) hebben zelf een grapje over gemaakt over dat hij was bezig met een operatie dat veel concentratie vergde.Ik had ook een Griekse salade en gestoomde aardappeltjes besteld. Alles was vol van smaak, zelfs de vleestomaten van de salade. Ze kwamen af en toe vragen of alles naar wens was. Sfeer van het restaurant, de muziek en de aankleding van het interieur maakte alles compleet. Het was een prijzige lunch als je het naar euro's berekend (rond de 100 euro voor twee personen) maar zeker de moeite waard. Tip! Ga rond twee uur in de middag ipv in de avond.Dan is het nog vrij rustig en voorkom je teleurstellingen als het druk of vil is. En kan je alsnog erg lekker eten.

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen niet verder dan de deur het zat vol dus ik vraagde hoelang het zou duren maar kreeg een vaag antwoord van misschien een half uur of een uur.
Ik wilde wel daarop wachten maar zij ontmoedigde mij want we zouden ook geen drankje mogen bestellen.
Jammer de zaak was aanbevolen door onze hostes ,ik werk zelf in de horeca doet met een beetje zeer om zo ongeïnteresseerd aan de deur behandeld te worden .

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnen komst was de ontvangst slecht , oké vol is vol , stelde voor om te wachten , nee was het antwoord , stelde voor om in tussen iets te drinken , nee kon niet , weet ik niet , vraagje de wacht tijd hoe lang is deze , nee kan niet , weet ik niet kan uur zijn of twee uur , weet ik niet , heb nog nooit zo een slechte ontvangst gehad , stelde zelf voor om uurtje te wachten , nee kan niet was het antwoord . En iets drinken was helemaal taboe .

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super verzorgd, vriendelijk personeel,echt aan te raden in Novalia.Zeer lekker en smaakvol , parking in de onmiddellijke nabijheid .

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Starac i more bekeken, bekeken ook

Novalja, Island of Pag

In Starac i more geweest? Deel je ervaringen!