• Gratis parkeren
Hotel Terra(Novalja)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

• Zwembad
House Novalia(Novalja)
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede camping met alle voorzieningen. Eigenlijk hoef je niet van de camping af om iets te doen. Vooral voor jongeren van 14 tm 21 die nog met het gezin meegaan is dit een ideale camping omdat je dicht bij zrce beach ligt. Dit is het Ibiza van Kroatië. Iedere avond wel een bekende dj aanwezig. Er zijn in deze periode ook diverse festivals op Zrce Beach. Uitgaan is hier geweldig. Overdag op Zrce Beach kun je lekker zwemmen en zonnen met goede muziek op de achtergrond
Dus ik zeg boek camping strasko en je hebt een geweldige vakantie tijd

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
13 augustus 2016 beoordeeld

Over de camping op zich is weinig of niets aan te merken. Hij is groot, sanitair heel proper en verder alles aanwezig en in orde zoals je van zo'n camping mag en kan verwachten. Als je van de rust houdt ben je hier overdag ook op zijn plaats.
Wifi zou ook beter kunnen.

Vanaf 23 u tot 6 uur in de morgen heb je op heel het campingterrein geluidsoverlast van de in de buurt gelegen clubs. De geluid bereikt zijn piek omstreeks 4 u in de nacht. Zelfs oorstoppen konden niet verhelpen dat we niet konden slapen tijdens de nacht.

Volgens de uitleg van het onthaal zou het geluid niet altijd zo intens zijn, aangezien het afhankelijk is van de wind. Wij stellen ons echter vragen bij die uitleg.

Wij zijn na 2 nachten dan ook vertrokken. Want een slechte nachtrust tijdens je verlof kan niet de bedoeling zijn.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede camping met alles wat je nodig hebt. Verschillende restaurants, supermarkt, bakker, goede animatie,... Prachtig qua cultuur maar buiten pag en novalja is er op het eiland niet veel te beleven. Er is voldoende afstand tot zrce beach zodat je 's nachts geen last hebt van de muziek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
5 augustus 2016 beoordeeld

Wij vonden een rustige plek aan de zijkant van de camping, weg van de drukte. Er is voldoende electriciteitsaansluiting, er zijn veel sanitaire blokken, die heel netjes onderhouden worden. Er is een winkel, een viswinkel, een wijnproeverij etc. Top aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer grote camping met vele voorzieningen, zeer net en kindvriendelijk.
Omgeving Novalja, dorpje op wandelafstand. Overig minder te zien op het eiland buiten olijfbomen van 1500j oud en het oude stadje pag. Leuk voor een zon en zee vakantie.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie