Vio.com
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Zeer goede b&b, waamr gastvrouw linda je heel vriendelijk ontvangt. Heel mooie ,kraaknette kamers. Zeer goed ontbijt. Wie houd van stilte en mooie natuur is er op zijn plaats. Echt een aanrader zijn er al 3x geweest en steeds tevreden .

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 25 september 2022 via mobiele applicatie

Superzalig verblijf gehad. Ruime kamer, met ruime badkamer en zalige douche.
Alles aanwezig.
Rustige omgeving. Honesty bar. Met veel keuze.
Ontbijt ook lekker. Voldoende beleg en brood. Keuze eitjes ook leuk. Alleen voor de ontbijter die gewoon is om grote kom yoghurt met vers fruit en havermout te eten, die blijft een beetje op zijn honger zitten. Wel werd glaasje yoghurt aangeboden met vers fruit.
Maar als ik het gevraagd had, had ik het wel gekregen waarschijnlijk. ;-)

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 17 juni 2022

Voor de 2de keer deze B&B geboekt. Zeer vriendelijke ontvangst door gastvrouw Linda, Een lekker ontbijt met persoonlijke toets. De kamers en badkamer zijn lekker ruim en proper. De ideale plaats voor fietsvakanties of uitstapjes naar de steden in de buurt of de kust. De B&B straalt rust uit en ideaal om er even tussenuit te trekken. Ik heb mijn plek gevonden en kom zeker terug.
Peter

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 19 mei 2022 via mobiele applicatie

Na 3 km landwegeltjes arriveer je op de B&B.
Ruime nette parking en vlakbij een overdekte fietsenstalling. Eerde nieuwbouw met een hoog ecolgiegehalte. Warmtepompen en zonnepanelen .
Inkom met cijfercode. Ruime kamer met een sofa. Schitterend uitzicht op de polder.
Ontbijt : alles voorzien.
Locatie: ideaal voor fietstochten en wandelingen. Restaurants in de nabije buurt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022

zeer vriendelijk ontvangst, en prachtige b&b met vakantiehuis ,waar wij verbleven !! alles kraaknet en zeer mooie locatie ,midden in het groen ! geweldige rust en stilte !! voor herhaling vatbaar !!!!! heel mooie kamers met alles erop en eraan!!

Kamertip: de luxekamer ligt op een hoek met prachtig uitzicht !!
Datum van verblijf: november 2021