“vers en lokaal”
Beoordeling van Amarant

Amarant
Geclassificeerd als nr. 9 van 21 Restaurants in Gistel
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer vriendelijke bediening en persoonlijke aanpak.
heerlijke en verrassende gerechten.
er wordt veel met lokale producten gewerkt, van het bier tot de groenten.
zeer lekker gegeten. ook vegetariërs komen hier zeker aan hun trekken.

12 april 2018 beoordeeld

Heerlijk, gezellig, prima bediening! Niet duur voor zoveel kwaliteit!
Topper! Ik kom zeker nog eens terug!

17 maart 2018 beoordeeld

zeer leuke top ervaring , rijkelijke kwaliteitsvolle tapas , ontspannen sfeer , een topavond in een huiselijke kring waar de uitbaters zeer veel aandacht hadden voor de gasten.

11 maart 2018 beoordeeld

We werden bijzonder hartelijk ontvangen bij het maandelijks ontbijtbuffet! Alles zag er zó smakelijk uit en we konden blijven eten voor een eerlijke prijs. En ook ons eitje (elk naar keuze) smaakte heerlijk. Alles was ook echt lekker én vers én gezond. Kortom: alles was er in overvloed! Ook het interieur was zeer aangenaam, reeds vanaf we binnenkwamen: mooie kleuren, heel netjes, goed bedachte schikking, veel lichtinval, rustig, echte bloemen.
Bedankt voor álles; wij komen zeker en vast terug!

10 maart 2018 beoordeeld

Amarant is een nieuwe zaak, die het anders wil aanpakken.
Het is een kleine, gezellige zaak en ze hebben een vriendelijke bediening.
Ze proberen origineel te zijn, en je vindt er dan ook steeds verrassende nieuwe dingen.

Ik ging er heen voor het ontbijtbuffet en bordspellenavonden.
Het ontbijtbuffet was ruim met alles erop en eraan. Niet helemaal zoals andere ontbijten, maar met een eigen accent.
Een aanrader voor iemand die eens iets anders wil proberen.
Ook de bordspellenavonden waarvoor je kan inschrijven zijn origineel.
Je krijgt voortdurend tapas aangeboden, terwijl je bordspellen kan spelen met familie, vrienden of volslagen onbekenden die er toevallig ook zijn.
Steeds met de nodige uitleg en begeleiding van de inrichters.

Reizigers die Amarant bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In Amarant geweest? Deel je ervaringen!