“How long can it take?!”
Beoordeling van L'Atelier De Fabian

L'Atelier De Fabian
Geclassificeerd als nr. 6 van 10 Restaurants in Manhay
4 weken geleden beoordeeld

Om 18u20 besteld, beloofd tegen 20u30 en om 21u00 nog geen pizza’s te bespeuren. Niet voor herhaling vatbaar. Hopelijk smaken ze ooit nog goed ook.

Datum van bezoek: september 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker en correct maar je moet een beetje geduld hebben. Meer dan 1 uur wachttijd terwijl het niet druk was.

Datum van bezoek: januari 2019
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe zaak in de buurt uitproberen. Geen vriendelijk ontvangst van Fabian die bij de pizzaoven staat. Vrouw weet ook niet waar haar hospitaliteit gebleven is. Meisje in de bediening is gelukkig wel vriendelijk. Kwaliteit eten is redelijk. De eetzaal is kaal en ik vroeg me af waarom de ramen zo hoog geplaatst zijn, als je naar buiten kijkt weet je waarom, grote troep achter, helaas want de omgeving is heel mooi. Bij het weggaan van de baas een hele kleine au revoir, omdat wij au revoir zegden, Jammer dat deze mensen niet een beetje vriendelijkheid weten te etaleren.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die L'Atelier De Fabian bekeken, bekeken ook

Manhay, Belgisch Luxemburg

Heyd, Belgisch Luxemburg
Heyd, Belgisch Luxemburg

In L'Atelier De Fabian geweest? Deel je ervaringen!