“Mosselen eten...”
Beoordeling van Herberg De Morgenstond

Herberg De Morgenstond
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Griendtsveen
31 augustus 2020 beoordeeld

Verleden jaar werkelijk ongekend lekker mosselen gegeten bij Gerold.
Dus op voor een herhaling, waarbij de verwachting natuurlijk huizenhoog was. In een woord: fantastisch! Een aanrader voor iedereen die van mosselen houdt. Daarnaast de gezellige ambiance met het zeer vriendelijke personeel. Doen!!

Datum van bezoek: augustus 2020

1 augustus 2020 beoordeeld

Het concept schijnt aangepast te zijn, waardoor iedereen nu zelf binnen drank en gerechten moet bestellen. Als je juist in deze bijzondere tijd dus liever niet naar binnengaat en buiten op het terras wilt zitten, wordt dus toch verwacht dat je binnen in de rij gaat staan. De lunchgerechten waren niet voordelig maar vrij simpel en niet geweldig qua smaak. De champignons met room en spek waren heel machtig maar niet echt lekker. Het brood smaakte wel goed. Een aantal gerechten heeft wel een vermakelijke naam.
Een van de gezinsleden had trek in mosselen, een gerecht dat in krijt op twee borden bij het terras geschreven stond, maar die schaaldieren bleken helaas gereserveerd voor 's avonds...

Datum van bezoek: juli 2020
1 augustus 2020 beoordeeld

We komen regelmatig bij de Morgenstond. Onze ervaring is wel wisselend. Wij gaan er naar toe voor de plek, heerlijk rustig aan het water. Vriendelijke bediening. Doen hun best om het de gast naar de zin te maken. De kaart is eenvoudig. Geen culinaire hoogstandjes. Omdat we kritische eters zijn kun je altijd wel iets aanmerken. Je gaat er heen voor het totaal plaatje. Dat is gewoon goed.

Datum van bezoek: juli 2020
7 oktober 2019 beoordeeld

Leuke plek om daar je lunch te eten. Ruime kaart. Vriendelijk en deskundig personeel. Komen hier nog wel eens terug

Datum van bezoek: oktober 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Op een prachtige locatie ligt dit - in wijde omtrek bekende - terras. Een ideale plek als tussenstop tijdens fiets- of wandeltochten. Ze hebben een heide kop koffie met een diversiteit aan vers gebak. Ziet er allemaal heel goed uit. De lunchkaart bevat qua omschrijving een aantal “Peelse” gerechten, staat leuk - deze hebben we echter niet besteld. De borrelplank was gevarieerd met niet alledaagse dingen zoals rozijnenbrood met kaantjes. Enige minpuntje : geen allergeneninformatie en gezien de gerechten zoals deze op de kaart staan ook weinig opties daarin. Omdat wij niet echt hoefden te eten was dit voor ons geen groot probleem, en heeft onze tafelgenoot gewoon niet mee gehapt.

Datum van bezoek: augustus 2019
Morgenstond, Eigenaar van Herberg De Morgenstond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Beste ltttogether

Bedank voor je super mooie omschrijving van je beleving.
Aangaande uw opmerking, we hebben wel in onze kaart staan vraag het aan de bediening.
Maar met dit duwtje gaan we aan de slag om in onze toekomstige kaart op een duidelijke manier naar onze gasten te communiceren in welke gerechten evt. ongewenste grondstoffen aanwezig zijn.

Met vriendelijke groet
Gerold vd Vrande / uitbater

Reizigers die Herberg De Morgenstond bekeken, bekeken ook

In Herberg De Morgenstond geweest? Deel je ervaringen!