“Mooi compleet huis, geweldige omgeving.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

LilyEcht
2 beoordelingen
“Mooi compleet huis, geweldige omgeving.”
Beoordeeld op 8 februari 2017 voor een verblijf in Februari, 2017

De locatie van het huis is geweldig. Een meer op een steenworp afstand waar een riviertje al kabbelend het water aanvoert. Erg mooi om er 's ochtends of 's avonds even naar toe te wandelen en tot rust te komen aan de waterkant. Ik kan me voorstellen dat de waterpret in de zomer enorm moet zijn. Ook het andere meer is gewoonweg fantastisch. Het huis is compleet ingericht en met drie slaapkamers biedt het veel ruimte. Robby en Suzanne hadden me alle toeristeninfo klaargelegd en ook de omgeving rondom Vimmerby is erg mooi. De 1000 jaar oude eik is eigenlijk een must, evenals het oerbos dat er vlakbij ligt. Een week was te kort om alles te zien, dus we komen zeker terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren