“Heerlijk middageten”

Berkenhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Molenstede
Keukens: Belgisch
30 augustus 2020 beoordeeld

Opnieuw heerlijk gegeten. Wij komen graag terug hier. Er is hier een vaste menu, voor iedereen hetzelfde. Dat heeft zo zijn voordelen. Een 5 gangen diner met aangepaste wijnen voor weinig geld. Wegens corona, de tafels ver genoeg overal uit elkaar. Meerdere amuses, waaronder ook verse oesters. Een halve grote kreeft als entree. Een lekkere huisgemaakte soep. Een sorbet. Chateaubriand met veel verschillende warme groentjes en kroketjes. Een lekker dessert. De bediening was vlot, vriendelijk en zeer professioneel. Tussen de gangen kan je naar buiten om in de tuin te verpozen. Wij hebben ter plaatse een tafeltje gereserveerd voor volgende maand. Gewoon heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Verschillende buffetten , meer dan voldoende eten en alles heel lekker.
Wij waren gestart met een lekker aperitief van het huis.
Er waren zelfs oesters en men bracht er regelmatig bij.

Datum van bezoek: februari 2020
14 januari 2020 beoordeeld

Opnieuw zeer lekker hier gegeten. Een vaste menu voor iedereen hetzelfde. Als start een apero van het huis met 7 amuses (3 koud en 4 warm waarvan 1 oester) Een zeer groot en lekker voorgerecht, een hoofdschotel (zeer mals gebraad) en een groot nagerecht. Als afsluiter koffie met pralines. Witte en rode wijn en frisdranken. Alles voor 55 euro pp. Een persoonlijke ontvangst door de waardin, waarna we naar de orangerie geloodsd werden voor de apero. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Er was duidelijk wat minder volk als anders, (ca 100 couvers), dat maakt het wat makkelijker, ruimtelijker.
Ook de tuin, met koi's in de vijver, en de speeltuin waren heerlijk om tussen de gangen en tussen de buien door te wandelen.

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld

Zeer geslaagd feest. Lekker eten, goede bediening en vriendelijk personeel. Zeker aan te raden voor allerlei feesten.

Datum van bezoek: december 2019
26 juni 2018 beoordeeld

Opnieuw ben ik met mijn gezelschap hier naartoe getrokken, om van een lekkere brunch te genieten. Alle gerechten in overvloed en lekker klaar gemaakt. Niet te verwonderen dat je lang op voorhand moet reserveren om hier een tafeltje vrij te krijgen. Tot de volgende keer zou ik zo zeggen. Een klein beetje te weinig personeel, waardoor de service wat moeizamer draaide.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Berkenhof bekeken, bekeken ook

Molenstede, Vlaams-Brabant

In Berkenhof geweest? Deel je ervaringen!