Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig onderhouden wijndomein
Schitterende ligging
Zeer sympathieke ontvangst

Na een voorspoedige rit (800km van Brussel) een zeer warm welkom door Marieke (Nederlands echtpaar en hun kinderen runnen Chateau Brédurière) waarbij onmiddellijk de meeste praktische zaken worden uitgelegd (ontbijt / zwembad) en we naar de zeer ruime canvastent Mareuil worden begeleid. Het begin van een mooie vakantie die de Vendee laat zijn wat het is : prachtig uitzicht op zonnebloemen veld, hangmat waarin het zalig is om tot rust te komen, BBQ, kalm ruim zwembad en een zee aan ruimte voor de kinderen om te ravotten (bos en velden in overvloed) en sporten (tafeltennis, voetbalveld, zwembad, trampoline, ... op het domein) zodat ouders wat rust kennen).
Marieke organiseert 1-2 keer per week een gezellige maaltijd in de kasteeltuin waarrond de tenten opgesteld staan (voldoende ruim uit elkaar zodat privacy 100% geboden wordt op groot zeer mooi onderhouden parkgebied) zodat je andere gasten leert kennen (en zelf niet hoeft te koken) : gezelligheid troef ! En je kan de wijn proeven die van de wijnstokken op het domein Chateau Brédurière gemaakt wordt.
Vers brood voor bij het ontbijt komt elke morgen in je eigen mandje aan.
Fietsen en kajaks kunnen gehuurd worden waarbij je naar een mooie plaats aan de rivier wordt gebracht en verder stroomafwaarts terug opgehaald. Zeer goed geregeld allemaal. Top!
Op klein half uurtje van de mooie stranden van de Vendee, uurtje rijden van Puy le Fou (een aanrader) en fietstocht in de buurt om de minder gekende wijndomeinen te verkennen.
Alles is hier aanwezig om een heel mooie vakantietijd te hebben .... alleen het terug moeten vertrekken was minder aangenaam. Maar we komen hier nog terug!

En nogmaals een grote dankjewel aan Marieke voor het opsturen van de vergeten zonnebril (super service zelfs na vertrek).

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Erg mooie locatie, fijne safaritent, veel ruimte ook rondom de tent. ,Ook voor de kinderen is het er erg fijn. Een fijn zwembad. Zeer gastvrije beheerders. Een paradijsje in de Vendee. De pizza-avond was fantastisch.

Beoordeeld op 31 juli 2019

We hadden safaritent Pisotte geboekt. Mooie tent met een prachtig uitzicht en veel ruimte om de tent. Het domein is erg mooi, netjes onderhouden en een oase van rust, hoewel de kinderen zich er heel erg vermaakt hebben. Mischa en Marieke (en hun kinders) zijn top! Ontzettend gastvrij.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Wat een top locatie! Aardige mensen, prachtige kamers, dieren, zwembad, heerlijk eten.. echt een 100% aanrader! Het is fijn dat het er niet heel veel mensen kunnen verblijven dus rust is gegarandeerd! Wel precies genoeg kinderen om lekker met elkaar te kunnen spelen. Heerlijke pizza’s gebakken in de houtoven. De hotelkamer was vlekkeloos schoon en het domein schitterend. De wijn van het domein maakt het geheel af. Echt paradijs op aarde!

Beoordeeld op 11 juli 2019

Ik vond het een heel fijne vakantie, locatie, personeel,... alles was heel goed verlopen!
Altijd een 30 minuten verwijderd van leuke plaatsen (zoals strand, haventje,...). Om dan terna tot de rust terug te keren in ons huisje.
Jullie doen dit super!

Kamertip: Misschien toch ergens airco plaatsen. Ons verblijf was in de Gîte La Tour en met het slapen gaan, hadden we het toch altijd wel heel warm.