“Fantastische villa!!”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Fantastische villa!!”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in Mei, 2017

Villa Sofia is een fantastische villa, 300 jaar oud, met veel authentieke details en inrichting.
Wij verbleven er met 8 volwassenen en hadden meer dan genoeg ruimte.
Er zijn 2 (kleine) badkamers, 4 royale slaapkamers en een enorm grote woonkamer en apart nog een eetkeuken.
Alles wat je nodig hebt is aanwezig! Francesca had een mand met lekkernijen neergezet en een mand met vers fruit, waardoor we ons extra welkom voelden.
De tuin en het zwembad zijn geweldig! Je waant je in een Italiaanse film, zo romantisch!!
Als mijn partner en ik ooit gaan trouwen, huur ik dit huis om een mooie bruiloft te vieren!
De villa is een prima uitvalsbasis voor Florence, San Gimignano, Siena, Pisa en zelfs Cinque Terre ( 1,5 uur rijden).
Zeer aan te bevelen!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren