“Vanuit de herberg lekker eten ”
Beoordeling van Café Du Midi De Uylenburg

Café Du Midi De Uylenburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Delfgauw
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Café du midi in Delfgauw is een gezellige uitspanning op Buitengoed de Uylenburg in Delfgauw, gelegen tussen de weilanden grenzend aan het natuurgebied het Bieslandse Bos en de Delftse Hout waar u heerlijk kunt wandelen en fietsen. Met mooi weer kunt u op ons terras genieten van al ons lekkers terwijl de kippetjes en de geitjes rondscharrelen in de dierenweide maar ook binnen is het erg gezellig en met koude dagen staat de haard lekker aan. Wij zijn het hele jaar door geopend voor een lekkere kop koffie met een stuk huisgemaakte taart , lunch of diner.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Parel in het natuurgebied rond Delft.
Prima kaart en lekker gegeten.
Spontane bediening met goede coördinatie

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld

Fijne, spontane bediening bij Café Du Midi. Ze werken hard, maar bij deze drukte had er iemand bij gemogen. Wachttijd was daardoor iets langer dan gewenst.
Het is prachtig gelegen in de buitenste landerijen van Delfgauw in de Delftse Hout. Je waant je helemaal weg uit de stad, heerlijk. Lekker rustig. Een fraai terras met sfeervolle ronde tafeltjes en rieten stoelen (met kussentje) onder een afdak van bomentakken (en bladeren). Een deel van het terras is niet overdekt en heeft zon, voor elk wat wils dus. Er waren wel veel wespen.
We hadden een rack van Speenvarken met salsa verde en Zeewolf met kokos-currysaus. Vooraf hadden we diamanthaas. Het voorgerechtje was prima, mals vlees en goed op smaak. Het speenvarken viel tegen, het was slechts 1 rack en bleek van kleur. Ik had iets meer gebraden verwacht en iets meer smaak. Het was flets, een tegenvaller al met al. De Zeewolf was goed gegaard en de saus verrukkelijk. De combinatie met gegrilde Venkel was uitstekend. Het toetje dat we gekozen hadden, was de karamel pecannotentaart. Deze was erg lekker, maar wel machtig.
Kortom leuk om een keer naar toe te gaan, het is weer eens iets anders. De kaart is divers en de tijdelijke gerechten (als uitbreiding op de kaart) eveneens. We komen zeker nog eens weer.
PS voor gezinnen: er lopen kippen vrij rond en er is een afgebakend stukje waar oa. geitjes lopen. Kinderen zullen zich hier prima kunnen vermaken.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij café du midi kun je nog heerlijk een terrasje pikken voor een redelijke prijs.Een fietstocht rond Delft of een wandeling door het Bieslandse bos.Kom even op adem bij café Du Midi in Delfgauw.Het ligt wat verscholen,maar als je het eenmaal gevonden hebt kun je genieten van eenvoudige maar lekkere gerechtjes.En,zeker niet onbelangrijk,het personeel is ontzettend aardig.

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Du Midi is mijn lievelingsplek. Een eetcafe waar je zo lekker kunt eten in zo’n fijne, rustige, landelijke sfeer!! Vooral de uitstraling en inrichting van het restaurant in combinatie met een kaart van pure gerechten maken dit mijn lievelingsplek. De kaart heeft voor ontbijt en lunch ook grappige opties, zoals wentelteefjes. Maar ook vegetarische en juist meer chique gerechten. Voor iedereen wat! Verder heerlijke koffie

31 juli 2019 beoordeeld

Niet iedereen is even aardig.Maar de jonge dames waren enthousiast,vriendelijk en hulpvaardig.
Je moet wel redelijk lang op alles wachten .Maar de zalmsalase was zeker lekker en ook de uitsmijter was ok

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Café Du Midi De Uylenburg bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Café Du Midi De Uylenburg geweest? Deel je ervaringen!