“Lunch”
Beoordeling van Café Du Midi De Uylenburg

Café Du Midi De Uylenburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Delfgauw
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Café du midi in Delfgauw is een gezellige uitspanning op Buitengoed de Uylenburg in Delfgauw, gelegen tussen de weilanden grenzend aan het natuurgebied het Bieslandse Bos en de Delftse Hout waar u heerlijk kunt wandelen en fietsen. Met mooi weer kunt u op ons terras genieten van al ons lekkers terwijl de kippetjes en de geitjes rondscharrelen in de dierenweide maar ook binnen is het erg gezellig en met koude dagen staat de haard lekker aan. Wij zijn het hele jaar door geopend voor een lekkere kop koffie met een stuk huisgemaakte taart , lunch of diner.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige woensdag genoten van een lekkere lunch. Vriendelijke bediening en een bijzonder mooie locatie. Zeker een aanrader!

28 april 2018 beoordeeld

Aan het eind van de middag binnengevallen voor een kom soep en koffie. Zowel de tomatensoep als de aspergesoep waren huisgemaakt en erg smakelijk. ook de cappuccino was zoals die zijn moet: heet en voldoende sterk. Bediening is informeel maar prima in orde. De omgeving is mooi landelijk en de kinderboerderij is leuk voor kinderen en grote mensen.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen in de natuur. Bij lekker weer kun je borrelen op het gezellige terras. Service was zeer correct en vriendelijk. Eten prima. Het lekkerste van onze gerechten was de portabello met kruiden risotto. Binnen is het autentiek ingericht. De slechtste tafels zijn die bij de deur en bij het toilet. De beste in de ruimte links vanaf het entree gezien. Leuke plek om naar toe te gaan. Hoop nog eens terug te komen .

4 april 2018 beoordeeld

Het eten was aardig, het personeel ook, maar ik vind het drinken toch wel aan de prijzige kant (vind ik in veel horeca, maar goed.... dit is het duurdere segment). Normaal denk ik nog, tot nu toe prima, ware het niet dat de temperatuur daar ruim boven de 25 graden Celcius was..... Ik zat dan ook onbehaaglijk flink te zweten (het personeel loopt in t-shirt rond). Normaal denk ik dan nóg: jammer, maar verder prima. Tot vannacht... ik zat inmiddels flink te borrelen in bed, en vanmorgen een welriekende hoop gelegd. Nou weet ik dat ik gevoelige darmen heb (ik heb wel vaker last na een etentje), maar ja.... als ik kook heb ik daar zelden last van.
Bij mij krijg je dan ook een onvoldoende als je mijn darmen zit te pesten. Goed punt: de frietjes waren heerlijk knapperig en goed heet. Ik heb overigens confit de canard gegeten. Die was lekker.

2 april 2018 beoordeeld

Een stukje buiten Delfgauw, bij het Delftse hout, vind je Café du Midi. Een ontzettend knus en gezellig tentje, met ontzettend goed eten. Zowel voor lunch als diner. Veel biologische producten en verassende combinaties voor een meer dan faire prijs. Het kan er behoorlijk druk zijn, dus als je zekerheid wilt, dan altijd even van te voren bellen. Voor de lunch is het altijd druk, maar meestal heb je binnen een kwartier wel een tafeltje. Voor ons een van onze favoriete lunchstekjes! We zijn er ook al een keer wezen dineren en ook dat was heel erg goed, voor een hele redelijke prijs. Kortom, een aanrader!!

Reizigers die Café Du Midi De Uylenburg bekeken, bekeken ook

In Café Du Midi De Uylenburg geweest? Deel je ervaringen!