Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super middag gehad

Fijn personeel die meedenkt en ons prima verzorgd hebben tijdens ons kinder feestje We zullen ... meer lezen

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Delfgauw, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 3 beoordelingen

Beoordeeld op 16 oktober 2019

We zullen zeker vaak terugkomen

Datum van activiteit: oktober 2019
WebcareService, Webcare van Monkey Town Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2019

Tot snel!

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Alles onder één dak: diverse speelhoeken voor jong en oud! Actieve speeltoestellen, klimmen, fietsjes, en goede zithoeken voor de ouders.
Daarnaast goede catering en goed betaalbaar. Aanraders voor wie er lekker actief met zijn of haar kids weg wil.

Datum van activiteit: juni 2019

Mooie woorden! Bedankt!