Wouter S

top hotel in mooie omgeving.

5,0 van 5 bollen5 feb 2024 beoordeeld
Fijne entree, ruim opgezet met leuke extra voor de bezoekers. Alles was netjes, goed verzorgd. Super goede prijs/kwaliteit. Het ligt daarnaast op een mooie locatie in het groen. Ruime parkeerplaats voor de deur.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.9 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
4.2 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
3.7 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
0.0 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
Gratis parkeren
Een van de kamers, niet al te groot.
3.2 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
5.1 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
7.1 km van Buitenplaats de Bergse Bossen
Meer hotels in Driebergen bekijken
Beoordeeld op 24 januari 2024

Vooraf hadden we vragen gesteld, maar het beantwoorden daarvan duurde heel lang, de antwoorden bleken ook nog niet te kloppen. We hadden het health month arrangement geboekt, maar er ging van alles mis. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 13 januari 2024

Op oudjaarsavond twee kamers geboekt inclusief diner. Het was duidelijk dat het personeel niet het reguliere personeel was, maar in training was (hoop ik). De hoeveelheid fouten waren niet te overzien. Verder was het hotel prima in orde, al zou ik het niet positief vergelijken met andere vier-sterren hotels in Nederland. Het eten bij het diner was erg lekker, maar de bediening voegde zo'n negatieve noot aan het geheel toe - mij zien ze hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 9 januari 2024

Heel goed hotel, prima kamer. De lounge was geweldig: lekkere zitjes, gezellig, haardvuur, spelletjes en heerlijke gratis koffie/thee met koekjes en snoep. Personeel in het hotel erg vriendelijk en gastvrij. We konden eerder inchecken dan gepland. Ontbijt was overheerlijk! Echt genoten. Mooie omgeving, zelfs in regenachtige dagen.

Beoordeeld op 6 januari 2024

Er was de 1e dag geen buffet en het alternatief was erg slecht geregeld. Hierdoor hebben we amper keus gehad, was het koud en kregen we verkeerde bestelling etc. Bovendien kon je de vouchers voor een drankje niet verzilveren en was het restaurant dicht terwijl op de site stond dat het open zou zijn in vakanties.

Beoordeeld op 4 januari 2024

Prima hotel met een lekkere lobby waar je altijd een kopje thee of koffie kan pakken. Een iets te krappe knusse kamer met een heerlijk bed. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Jammer dat de brasserie niet dagelijks open is.

Datum van verblijf: december 2023