Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit was de bedoeling. Na heel veel moeite geboekt, na al een keer verkeerd geboekt te zijn. 1 kamer 1 nacht i.p.v. 2 kamers 2 nachten in het kasteel zelf. Nu 1 week voor weekend geannuleerd. Eerste mogelijkheid was juli. Zoeken wel een ander hotel! Heel teleurstellend. Ons zien ze daar niet meer. Proberen wel een ander kasteel uit waar we wel welkom zijn!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Wat een ontvangst en wat een prachtige kamer! Of beter, kamers.. Er zat zelfs een volledige keuken in. Heerlijk geslapen en dan, als kers op de taart, een super ontbijt! Een hele grote aanrader en wat leuk om eens een keer op een kasteel te slapen. We mochten ook de andere, niet bezette kamers bekijken en verdwaalden bijna. Echt een heerlijk kasteel met super service, aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2018

De eerste blik op het kasteel maakte ons al blij; mogen wij daar gaan slapen. Je voelt je echt in een andere wereld. Lekker rust, genietend van de kasteeltuin. Een prachtige kamer in het bijgebouw met uitzicht op de kasteelvijver vanuit het bed.
Goed verzorgd ontbijt met streekproducten en prachtig servies.
Wij hebben genoten.

Tip: Er is geen restaurant bij om 's avonds te dineren, dit kan je 3 km verderop in Driebergen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Via Groupon een overnachting hier geboekt. We werden vriendelijk onthaald door de manager en ook onze kamer was erg ruim en gezellig. Er zat wel een nestje lieveheersbeestjes achter het raam luik die vanwege de warmte van de verwarming het op een lopen zetten. Maar vanwege het oude huis geef ik ze geen ongelijk hier te overwinteren.

Het ontbijt was simpel, maar met veel goede lokale producten gemaakt. Ook is er een mooie omgeving voor een wandeling.

Al met al romantisch en gezellig voor een weekendje weg in een echt kasteel!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 april 2018

Hartelijk ontvangen door Joris. Wij hadden de Zwaluwkamer gereserveerd. Ruim van opzet en zeer fraai. En wat een rust! 's ochtends wakker worden met uitzicht over de plas en een ooievaar in het nest. Heerlijk! Ontbijt was goed te noemen. Niet echt uitzonderlijk, maar voldoende. Wanneer ik dan toch een negatief puntje moet noemen is dat de waterdruk in de badkamer.

Datum van verblijf: april 2018