“Heerlijk ontspannen eten”
Beoordeling van Brand & Van Zanten

Brand & Van Zanten
Geclassificeerd als nr. 13 van 23 Restaurants in Driebergen
5 oktober 2020 beoordeeld

Zondagavond met mijn zoon hier in een opwelling gegeten. Reserveren was snel gedaan en wij zaten heer relaxed aan een hoge tafel achter in het restaurant. Aan de bediening vroegen wij welke wijn zij adviseerde en ze kwam met een lekkere Chardonay aan die lekker fris was. Als voorgerecht kozen wij allebei de Sashimi welke voortreffelijk was en leuk dat naast de normale zalm en tonijn ze ook hamachi serveerden. Was nieuw (en lekker) voor ons. Als hoofdgerecht had mijn zoon een Tournedos (goed mals) en ik de Oosterse eend. Ook een nieuw gerecht voor mij en onverwacht lekker. Het was leuk om eens nieuwe dingen te eten. De aanbevolen rode wijn erbij was meer dan goed.

Al met al was het even geleden dat ik hier voor het laatst gegeten had. Achteraf gezien te lang geleden. Er staan nog een paar gerechten op de kaart die ik wil proberen.....

Datum van bezoek: oktober 2020

3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plekje voor een fijn hapje buiten de deur. Kwaliteit prijs net in balans maar vriendelijk personeel, dus dik in orde.

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even aangeschoven voor een snel hapje en een drankje op het terras....de dames op het terras begrepen het vak wel maar de heer die er rondliep mag de hostmanship cursus nog even overdoen....begreep niet helemaal hoe om te gaan met een klant. Als hij een voorbeeld neemt aan de dames op het terras komt het hopelijk nog wel goed.

Verrassende biertjes op tap. En de hapjes waren prima.

1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Lunch deal is aan te raden.. heerlijke tomatensoep en super malse carpaccio. Kroketten met brood zijn ook heerlijk. De kok doet absoluut zijn of haar best je iets smaakvols voor te zetten. De bediening is heel vriendelijk, alleen vergaten ze wel de juiste bestelling. Direct goed gemaakt met een glimlach..

26 april 2020 beoordeeld

Thuis uit eten is wat er rest in tijden van Corona. Bij Brand en van Zanten hebben ze begrepen dat ze dan iets extra lekkers moeten maken, we hebben heerlijk gegeten aan onze eigen tafel thuis van het bestelde menu. Het hoofdgerecht bleef prima warm en op smaak terwijl we genoten van onze als vooraf bestelde vis schotel. Een echte aanrader dus!

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Brand & Van Zanten bekeken, bekeken ook

Driebergen, Utrecht Province

In Brand & Van Zanten geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.