“Eten”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 247 Restaurants in Las Rozas
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten fijne bediening goeie prijs kwaliteit een van de betere restaurants hier alleen de locale shotjes zijn voor mij te sterk

Datum van bezoek: september 2019
Gerencia R, Propietario van Blue Frog, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for your words , we are very pleased that you enjoyed your experience with us and we would be delighted to see you again soon in our restaurant in Heron City (Las Rozas). We will be sharing your comments with the restaurant team.

Best regards,
Blue Frog Team

5 september 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2019
Gerencia R, Propietario van Blue Frog, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2019
Gerencia R, Propietario van Blue Frog, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019
Gerencia R, Propietario van Blue Frog, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019
Gerencia R, Propietario van Blue Frog, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Reizigers die Blue Frog bekeken, bekeken ook

Majadahonda, Gemeenschap van Madrid
Vaciamadrid, Gemeenschap van Madrid

Madrid, Gemeenschap van Madrid

Las Rozas, Gemeenschap van Madrid

In Blue Frog geweest? Deel je ervaringen!