TripAdvisor

Coffee Pot - Tapas y bocatas
Geclassificeerd als nr. 23 van 131 Restaurants in Pineda de Mar
Keukens: Spaans
14 september 2019 beoordeeld

Twee weken ons vast adresje geweest om in de middag een hapje te eten. Vriendelijke bediening en lekker eten voor een nette prijs. Als we weer in Pineda zijn gaan we hier zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2019

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons vaste adresje als we in Pineda zijn. De Coffee-Pot. Vriendelijke mensen, gezelligheid en bovenal simpele lekkere gerechten. Niet duur en erg lekker. De paella is ook erg lekker hier. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Maaltijden zijn lekker en de bediening is vriendelijk, we komen hier regelmatig eten of een drankje. De jaren komen wij tijdens vakantie meerder keren hier eten ook heerlijke paella. En de overkeerlijke koffie bonbon.

Datum van bezoek: juni 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen om gezellig aan een pleintje met een fontein te eten. Het eten is hier heerlijk en erg vriendelijk personeel. De kaart is simpel maar wel met lekkere gerechtjes.

Datum van bezoek: september 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren hier geweest. Echt waar voor je geld. Eten vers en smaakvol, een echte aanrader. Bovendien is de bediening en de service top!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Coffee Pot - Tapas y bocatas bekeken, bekeken ook

Pineda de Mar, Provincie Barcelona

In Coffee Pot - Tapas y bocatas geweest? Deel je ervaringen!