“Vanavond als laatste avond met mijn collega’s heerlijke tapas gegeten, hele fijne bediening ”
Beoordeling van Ca l'Aureli

Ca l'Aureli
Geclassificeerd als nr. 1 van 120 Restaurants in Pineda de Mar
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten zeer zeker om nog een keer terug te gaan. Alle tapas goed uitgelegd. De bediening is zeer vriendelijk en de prijs is om zeker terug te gaan. De wijn die ze serveren is gigantisch goed en de uitleg die ze geven over deze wijn is goed en alles bij elkaar is deze avond wederom een geslaagde avond voor een zeer aantrekkelijke prijs

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren net aangekomen en hier smiddags gegeten.
Diverse tapas gegeten. Nu zitten we hier voor de derde x.
Alles lekkerrrr, eenvoudig en puur voor een goede prijs!
Vriendelijke bediening!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een regenachtige middag (ja echt) besloten we tapas te eten bij Ca l’Aureli. We werden erg vriendelijk geholpen. Aan alles merkte je dat het met zorg was bereid en uitgekozen. Echt een aanrader!

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en goede uitleg plus vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Dit restaurant niet overslaan als je een keer in pineda de mar bent.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 maal wezen eten.
Je moet hier voor 20.00 aan tafel zitten, anders zit het vol.
Ze hebben hier heerlijke tapas voor zeer schappelijke prijzen. Dit geld ook voor de wijn en de toetjes.
Het feit dat hier ook veel Spanjaarden eten, zegt genoeg.
Als je lekkere tapas wilt eten, this is the place to be!

Reizigers die Ca l'Aureli bekeken, bekeken ook

Calella, Provincie Barcelona
Pineda de Mar, Provincie Barcelona

In Ca l'Aureli geweest? Deel je ervaringen!