“Erg leuke vakantie gehad”
Beoordeling van Golden Taurus Park Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Golden Taurus Park Resort
Beoordeeld als nr. 3 van 17 hotels in Pineda de Mar
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super hotel. Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon.
Personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om het naar je zin te maken. In Oktober niet extreem druk dus altijd ruimte bij het zwembad.
Animatie voor jong en oud de hele dag door.
3 zwembaden en een binnenbad.
Eten erg lekker en genoeg keuze voor iedereen.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
GoldenHotels, Director de Relaciones Públicas van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2017

Dear Wesley W,
Thank you very much for taking the time to write a review following your recent holiday here with us.
We are happy to read that you enjoyed the service of our staff and the facilities that the hotel offers.
We hope to have the pleasure in welcoming you back soon.
Kind regards,
Golden Taurus Team

Schrijf een beoordeling

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten, zwembaden, bars, loungebar en animatie is 4 sterren waard. De kamers zijn wat verouderd kwa sanitair en je hoort alle geluiden die je buren in de badkamer maken. Het personeel is uitermaal vriendelijk en behulpzaam. Kortom, fijn familie hotel.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel
Animatie geweldig de hele dag
Restaurant lekker eten
Alles in de buurt voor de uitstapjes
In het centrum zijn leuke winkels
Ook het treintje wat door de stad rijd is er leuk
We gaan zeker volgend jaar weer terug

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
5 september 2017 beoordeeld

Dit is een hotel waar we zeker nog teruggaan! Het is inderdaad een groot hotel maar het is echt niet storend. Ik ben zelf een HSP'er dus ik kan niet zo goed om met drukte en dergelijke, maar dat viel best mee. Vooral met de verdeling van de zwembaden, er is 1 groot zwembad waar het rustiger is (het zwembad met de bar erover heen). De andere zwembaden zijn iets drukker, maar dan nog. Het is een leuke vakantiedrukte. Als je echt niet tegen mensen kunt moet je naar een klein hotel gaan.
Het eten is echt superlekker!!! Elke dag vers, elke dag andere keuze, ook zeer veel keuze aan vegetarisch eten. De mensen van de keuken zijn heel erg vriendelijk, ook aan de balie. De bediening in het restaurant is wat terughoudener, maar best ok.
Het hotel, omgeving, kamers, zwembaden, alles is zeer proper en netjes. Alles wordt enorm goed onderhouden.
De mensen van de bediening van de bar zijn ook heel erg vriendelijk, vooral Julio en Alex, dat waren onze twee favorieten.
Ik kan dit hotel alleen maar aanraden. Wij gaan hier zeker opnieuw naartoe.
Ze gaan nu ook nog een zwembad bij maken met buizen voor de kids. Kan alleen nog maar extra verbeteren.
Aanrader!!!
Toen wij er waren was er net kermis (van 20 tot 29 augustus), zeer gezellig centrum.
Santa Suzanna is niet echt de moeite de afstand te doen, je gaat beter naar Callela. Daar is het heel erg gezellig, het is wel een eindje stappen, maar je kan ook het treintje nemen die iets voorbij het hotel stopt.
We zijn met de trein naar Barcelona geweest, het treinstation ligt op ongeveer een kwartiertje stappen, en de treinreis duurt ongeveer 1,5uur.
Wij zijn er 10dagen gebleven, en ik had er graag nog wat gebleven. Wij waren er met 6 en we hadden alle zes geen zin al terug naar huis te keren. Dat zegt wel genoeg vind ik!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
10 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is op zich mooi. Mooi restaurant, mooie main bar, zwembaden prima in orde. Maar het is druk en lawaaiig. Vaak kun je in een hotel wel een rustig hoekje vinden als je even de drukte uit wilt maar hier helaas niet.

Weinig liften die ook nog eens klein zijn dus je staat vaak lang te wachten. Niet alle kamers zijn gerenoveerd dus op onze kamer kwam zwarte schimmel voor en werkte de airco niet 100%

Omdat er veel Engelsen komen heb je van 's ochtends tot 's avonds laat last van kinderen die rond rennen (ook op de gangen) en schreeuwen.

Handdoekje leggen is ook schering en inslag. Vanaf een uur of 6:30 wordt het al lastig om een bedje te vinden. Behalve bij het rustigere zwembad die pas later open gaat. Daar staat vaak al een rij voor de deur. Zwembanden mogen niet in de zwembaden, maar in het winkeltje kun je gewoon een zwemband kopen die ze dan voor je opblazen. Handdoek leggen mag ook niet maar wordt niet tegen opgetreden.

Animatie is prima, wordt veel aandacht besteed aan kleine kinderen en jongeren en elke avond een show.

Eten was op zich prima maar weinig variatie en vlak van smaak. Op zich wel genoeg keuze aan salades, fruit, vlees, pasta, friet, pizza etc.

Prima hotel als je van de drukte houdt. Wil je soms ook even de rust opzoeken dan is dit niet het juiste hotel.

Kamertip: Voor wat meer rust kamers aan de kant van het rustige zwembad aan het einde van de gang.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, proper hotel met vriendelijk personeel.
Goed gelegen vlakbij strand.
Treinstation in buurt waar de trein je rechtstreeks op een uurtje tot in het centrum van Barcelona brengt.
Pineda zelf is een kleine badplaats.
Onze kids van 8,12,13 en 15 jaar hebben hier een zeer leuke tijd beleefd. Het animatie team is top, ze doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken.
En zo kan je als volwassene ook genieten!
Er zijn 2 zwembadtuinen: een voor de rustigere zwemmers zonder animatie en in de andere waar animatie is voor jong en oud.
Enige kleine minpuntjes: zeer traag werkend WiFi en soms lang wachten aan de liften ( zeker als je zoals ons op de 8 ste verdieping ligt).
In ieder geval is dit hotel voor herhaling vatbaar.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
14 juli 2017 beoordeeld

Mooi, schoon hotel met 2 grote buitenzwembaden waarvan 1 met poolbar.

Het restaurant heeft een grote diversiteit aan eten en zowel bij het ontbijt, middag en avondeten staan er koks met live cooking. Van de 8 dagen was er bij het avondeten niet één keer hetzelfde gerecht als een andere dag (buiten de pasta's, pizza's en patat voor de kinderen).

De all-in horeca is breed en beperkt zich niet tot lokale dranken. Er zijn voldoende soorten snacks te verkrijgen waarvan de snelheid en kwaliteit goed is.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het animatieteam zorgt dat niemand zich hoeft te vervelen.

De kamers zijn schoon en ruim met een balkon. Als er echt een minpunt genoemd moet worden van dit hotel zijn dit de bedden. Deze zijn wat gedateerd en liggen hard. Ook de breedte van de tweepersoonsbedden laat iets te wensen over.

De ligging aan het strand is ideaal, al is het strand zelf met de grove kiezels door een storm in mei niet aantrekkelijk. Na twee stappen in zee is het water al zo diep dat je er niet meer kunt staan.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
GoldenHotels, Director de Relaciones Públicas van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

Dear guest,
We are happy to read that you enjoyed the hotel.
We have noted your comments about the beds, this is something that we are constantly improving, by changing a certain number of matresses every year.
As for the beach this is something out of our hands.
We had a very bad storn in the winter that caused alot of damage, which is being repaired now, so it should soon be back to it´s pretty self.
We hope to have the pleasure in welcoming you back again soon.
Kind regards,
Golden Taurus Park Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pineda de Mar in overweging
op 0.8 km afstand
Sorrabona Hotel
nr. 9 van 17 in Pineda de Mar
111 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Golden Taurus Park Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Golden Taurus Park Resort

Adres: Passeig Maritim 33, 08397 Pineda de Mar, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Pineda de Mar
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Pineda de Mar
Nr. 1 hotel aan het strand in Pineda de Mar
Nr. 3 luxe hotel in Pineda de Mar
Prijsklasse: € 65 - € 211 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Golden Taurus Park Resort 4*
Aantal kamers: 488
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Golden Taurus Park Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Taurus Park Hotel Pineda De Mar
Hotel Golden Taurus Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?