6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten, zwembaden, bars, loungebar en animatie is 4 sterren waard. De kamers zijn wat verouderd kwa sanitair en je hoort alle geluiden die je buren in de badkamer maken. Het personeel is uitermaal vriendelijk en behulpzaam. Kortom, fijn familie hotel.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel
Animatie geweldig de hele dag
Restaurant lekker eten
Alles in de buurt voor de uitstapjes
In het centrum zijn leuke winkels
Ook het treintje wat door de stad rijd is er leuk
We gaan zeker volgend jaar weer terug

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
5 september 2017 beoordeeld

Dit is een hotel waar we zeker nog teruggaan! Het is inderdaad een groot hotel maar het is echt niet storend. Ik ben zelf een HSP'er dus ik kan niet zo goed om met drukte en dergelijke, maar dat viel best mee. Vooral met de verdeling van de zwembaden, er is 1 groot zwembad waar het rustiger is (het zwembad met de bar erover heen). De andere zwembaden zijn iets drukker, maar dan nog. Het is een leuke vakantiedrukte. Als je echt niet tegen mensen kunt moet je naar een klein hotel gaan.
Het eten is echt superlekker!!! Elke dag vers, elke dag andere keuze, ook zeer veel keuze aan vegetarisch eten. De mensen van de keuken zijn heel erg vriendelijk, ook aan de balie. De bediening in het restaurant is wat terughoudener, maar best ok.
Het hotel, omgeving, kamers, zwembaden, alles is zeer proper en netjes. Alles wordt enorm goed onderhouden.
De mensen van de bediening van de bar zijn ook heel erg vriendelijk, vooral Julio en Alex, dat waren onze twee favorieten.
Ik kan dit hotel alleen maar aanraden. Wij gaan hier zeker opnieuw naartoe.
Ze gaan nu ook nog een zwembad bij maken met buizen voor de kids. Kan alleen nog maar extra verbeteren.
Aanrader!!!
Toen wij er waren was er net kermis (van 20 tot 29 augustus), zeer gezellig centrum.
Santa Suzanna is niet echt de moeite de afstand te doen, je gaat beter naar Callela. Daar is het heel erg gezellig, het is wel een eindje stappen, maar je kan ook het treintje nemen die iets voorbij het hotel stopt.
We zijn met de trein naar Barcelona geweest, het treinstation ligt op ongeveer een kwartiertje stappen, en de treinreis duurt ongeveer 1,5uur.
Wij zijn er 10dagen gebleven, en ik had er graag nog wat gebleven. Wij waren er met 6 en we hadden alle zes geen zin al terug naar huis te keren. Dat zegt wel genoeg vind ik!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
10 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is op zich mooi. Mooi restaurant, mooie main bar, zwembaden prima in orde. Maar het is druk en lawaaiig. Vaak kun je in een hotel wel een rustig hoekje vinden als je even de drukte uit wilt maar hier helaas niet.

Weinig liften die ook nog eens klein zijn dus je staat vaak lang te wachten. Niet alle kamers zijn gerenoveerd dus op onze kamer kwam zwarte schimmel voor en werkte de airco niet 100%

Omdat er veel Engelsen komen heb je van 's ochtends tot 's avonds laat last van kinderen die rond rennen (ook op de gangen) en schreeuwen.

Handdoekje leggen is ook schering en inslag. Vanaf een uur of 6:30 wordt het al lastig om een bedje te vinden. Behalve bij het rustigere zwembad die pas later open gaat. Daar staat vaak al een rij voor de deur. Zwembanden mogen niet in de zwembaden, maar in het winkeltje kun je gewoon een zwemband kopen die ze dan voor je opblazen. Handdoek leggen mag ook niet maar wordt niet tegen opgetreden.

Animatie is prima, wordt veel aandacht besteed aan kleine kinderen en jongeren en elke avond een show.

Eten was op zich prima maar weinig variatie en vlak van smaak. Op zich wel genoeg keuze aan salades, fruit, vlees, pasta, friet, pizza etc.

Prima hotel als je van de drukte houdt. Wil je soms ook even de rust opzoeken dan is dit niet het juiste hotel.

Kamertip: Voor wat meer rust kamers aan de kant van het rustige zwembad aan het einde van de gang.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, proper hotel met vriendelijk personeel.
Goed gelegen vlakbij strand.
Treinstation in buurt waar de trein je rechtstreeks op een uurtje tot in het centrum van Barcelona brengt.
Pineda zelf is een kleine badplaats.
Onze kids van 8,12,13 en 15 jaar hebben hier een zeer leuke tijd beleefd. Het animatie team is top, ze doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken.
En zo kan je als volwassene ook genieten!
Er zijn 2 zwembadtuinen: een voor de rustigere zwemmers zonder animatie en in de andere waar animatie is voor jong en oud.
Enige kleine minpuntjes: zeer traag werkend WiFi en soms lang wachten aan de liften ( zeker als je zoals ons op de 8 ste verdieping ligt).
In ieder geval is dit hotel voor herhaling vatbaar.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie