“Ontzettend genoten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Beoordeeld als nr. 1 van 17 hotels in Pineda de Mar
4 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier een prima vakantie gehad! Het eten vonden we goed en het werd ook goed bijgehouden. Wij hadden een kamer op de zesde verdieping met uitzicht op het strand, erg leuk! De kamers waren prima en de airco werkte goed. Als je naar de winkeltjes wilt van Pineda dan moet je ongeveer een kwartiertje lopen. Je kunt ook het treintje nemen wat stopt aan de achterkant van het hotel bij het zebrapad naar het strand. Dan kun je naar Calella, daar is wat meer te shoppen. De pinautomaat op de hoek is regelmatig kapot of leeg dus soms is het wel lastig om aan geld te komen. In Calella zijn er trouwens genoeg. Op het strand kun je stoelen huren maar dat is wel duur. Voor twee stoelen en een parasol betaal je 18 euro.
Bij het zwembad was het soms inderdaad lastig om een bedje te hebben met parasol. Dat vonden wij het enigste minpuntje, voor de rest vonden wij alles positief. Erg vriendelijke mensen bij de receptie die goed Engels spraken.

Kamertip: Wij kozen voor hoog, rustig en zeezicht en dat kregen we ook allemaal
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt een goede vakantie hier. Mooi groot resort. All inclusive maar keurig, geen gekke dingen, prima sfeer. Beleefd en rustige gasten. Vooral veel Engelsen en Belgen. Eten was goed, niet prima. Hotel en kamer iedere dag superschoon. Direct aan zee. Trein naar Barcelona voor de deur. Hele leuke animatie. Niet opdringerig. Terwijl wij lekker zaten te lezen kon onze zoon meedoen met allerlei balspellen. Dat deden ze echt heel goed! Kan dit resort zeker aanbevelen aan gezinnen met kinderen van diverse leeftijden. Onze kinderen van 11 en 16 hebben het allebei erg naar de zin gehad. Maar ook met kleine kinderen is het erg geschikt.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen rijen bij het eten maar wel weer dringen bij het zwembad waar de handdoeken vanaf 6.00 uur door de gasten worden neergelegd. Zolang het management deze niet weghaalt zullen de meeste gasten dit gaan doen. Er wordt volop met ballen gegooid in om het zwembad dus heb je er regelmatig een in je nek.

De hele dag herrie om het zwembad door de vele activiteiten die men denkt te moeten organiseren. Al met al geen plek om een tweede keer heen te gaan.

Het eten is gevarieerd en luxe maar toch heb je na drie dagen het idee dat alles hetzelfde smaakt...

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
15 mei 2016 beoordeeld

Golden Taurus Park is een goed hotel. Schoon,prima eten, geen groot buffet maar alles wat je wilt staat er, elke dag een andere specialiteit. Personeel vriendelijk. Wat ons wel verbaasde is het feit dat bij aankomst toeristen belasting moet worden betaald en ondanks het all inclusive bandje moet voor elk drankje en hapje wat je haalt bij de bar en/of de snackbar er een bon moet worden ondertekend.
Bij aankomst om 23.15 uur stond er nog wat te eten voor ons klaar. Jammer dat de all inclusive om 23.00 uur stopt. Verder vonden wij het bed te kort (1.90 meter ) . De wifi is gratis en werkt op het hele terrein, kamers,bars, buiten. We hadden pech met het weer, veel regen en koud en dan merk je wel dat het hotel niet berekend is op slecht weer. In de directe omgeving is weinig te doen, trein station en centrum op ongeveer 20 minuten lopen. Qua excursies is het aanbod matig, diverse excursies naar Barcelona en wat boottochten en het achterland.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Ruim opgezet hotel zeer geschikt voor familie's met kinderen tot ongeveer 14 jaar
Als je wat later op de avond gaat eten heb je het meeste kans om rustig naar binnen te gaan.
Leuk animatie team ze proberen er echt wat van te maken ,
Als je door het tunneltje loopt sta je zo op het strand.
Tip pak de trein naar Barcelona combi ticket en je kan met de rondritten mee door Barcelona

Kamertip: Familiekamers
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write a review following your holiday with us.
We are happy to read that you enjoyed yourselves and we hope to have the pleasure in welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Manageress,

15 september 2015 beoordeeld

Hotel ideaal voor gezinnen. Hier ga je niet snel groepen uitbundige tieners vinden. Kamers zijn ruim en proper. Eten is heel lekker, smaakvol en variërend. Er is ook een kinderbuffet. Er zijn verschillende zwembaden. Opblaasmatrassen en banden zijn toegelaten. Het kan druk zijn aan het zwembad maar wij hadden telkens een ligstoel gevonden. Animatie en shows zijn ook goed. Het enige wat voor ons een minpuntje is dat het allemaal op het engels toerisme is afgestemd. De trein die vlakbij het hotel passeert is niet hinderlijk. Op het strand zijn wel steentjes, geen zand. Voor wie een relatief rustige gezinsvakantie wil is dit een ideaal hotel ! Tot slot, voor degene die WIFI wensen, deze is enkel in de gemeenschappelijke ruimte. En als er veel volk is gaat dit echt wel ten koste van de snelheid !

Kamertip: Gezinskamers (4-5) personen, bestaande uit 2 geschakelde kamers zijn ideaal voor gezinnen !
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear guest,

First of all may I thank you for taking the time to write a review following your recent holiday with us.
It makes me very happy to read your positive and enthusiastic review.
I hope to have the pleasure in welcoming you back to the Golden Taurus Park in the near future.

Kind regards,
Manageress,

2 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine week in dit hotel verbleven en overall zeer tevreden over. Airco was aanwezig op de kamer, propere kamers, ... Onze kamerdeur sprong na enkele dagen niet meer automatisch op slot, maar toen we het gemeld hadden, stond er binnen de 10 minuten een technieker aan ons hotelkamer... Enige opmerking over de kamer is dat deze slecht geïsoleerd is voor geluiden van buiten of vanop de gang.

Ruim ontbijtbuffet en avondbuffet, enkel zeer druk

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pineda de Mar in overweging
op 0.8 km afstand
Hotel Kaktus Playa
nr. 2 van 43 in Calella
454 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Golden Taurus Park Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Golden Taurus Park Resort

Adres: Passeig Maritim 33, 08397 Pineda de Mar, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Pineda de Mar
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Pineda de Mar
Nr. 1 hotel aan het strand in Pineda de Mar
Nr. 1 familiehotel in Pineda de Mar
Prijsklasse: € 65 - € 211 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Golden Taurus Park Resort 4*
Aantal kamers: 488
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Golden Taurus Park Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Taurus Park Hotel Pineda De Mar
Hotel Golden Taurus Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?